Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora začínajícího učitele na ZŠ Kunratice
Bartůňková, Eliška ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce s názvem Podpora začínajícího učitele na ZŠ Kunratice zjišťuje, jak na vybrané základní škole podporují začínající učitele v oblasti profesního rozvoje. Jaké možnosti je škola schopna začínajícím učitelům nabídnout. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje profesi začínajícího učitele, způsoby podpory začínajících učitelů, jako je mentoring, párová výuka, profesní portfolio, plán osobního pedagogického rozvoje. Způsoby podpory začínajících učitelů jsou popsány obecně, poté se zaměřením na to, jak je taková podpora realizovaná na ZŠ Kunratice. Praktická část zjišťuje přínos jednotlivých možností podpory začínajících učitelů na vybrané škole formou kvalitativního výzkumu, analýzou dokumentů školy. Součástí praktické části je i vlastní zkušenost autora práce k dané problematice. Klíčová slova podpora, začínající učitel, ZŠ Kunratice, mentoring, párová výuka, pedagogické portfolio, plán osobního pedagogického rozvoje

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.