Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Mayer, Daniel ; CSc, Jaromír Svoboda, (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce „Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy“ je poskytnout návod jak rozvinout malou firmu na úspěšnou střední firmu, která bude mít reálný předpoklad uplatnit se na současném trhu. Bakalářská práce se skládá z části teoretické, z analýzy problémů a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena na současné a budoucí prostředí firmy. Na základě závěrů plynoucích z analýz jsou formulována konkrétní doporučení. Návrh je zpracován do uceleného postupu, jenž poskytuje návod k dosažení firemního rozvoje.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Kliment, Michal ; Studený, Ladislav (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou problémů současného stavu společnosti NTC s.r.o. a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Hykš, Petr ; Sasín, Karel (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou problémů současného stavu společnosti ADAGMA s.r.o. a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Mayer, Daniel ; CSc, Jaromír Svoboda, (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce „Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy“ je poskytnout návod jak rozvinout malou firmu na úspěšnou střední firmu, která bude mít reálný předpoklad uplatnit se na současném trhu. Bakalářská práce se skládá z části teoretické, z analýzy problémů a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena na současné a budoucí prostředí firmy. Na základě závěrů plynoucích z analýz jsou formulována konkrétní doporučení. Návrh je zpracován do uceleného postupu, jenž poskytuje návod k dosažení firemního rozvoje.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Hykš, Petr ; Sasín, Karel (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou problémů současného stavu společnosti ADAGMA s.r.o. a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Kliment, Michal ; Studený, Ladislav (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou problémů současného stavu společnosti NTC s.r.o. a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu.
Analýza proveditelnosti projektu centra pro ženy
Nádvorníková, Johana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Před začátkem podnikání je dobré si ověřit životaschopnost nápadu a jeho potenciální úspěch či neúspěch. Proto je cílem této práce zpracovat analýzu proveditelnosti centra pro ženy a na základě jejího výsledku případně doporučit pokročení k podnikatelskému plánu.
Analýza produktů a výběr řešení pro správu a sdílení dokumentů v malé a střední organizaci
ZIMMEL, Jakub
Cílem bakalářské práce je provést analýzu produktů pro správu a sdílení dokumentů pro vybranou organizaci. Tato organizace spadá do kategorie malé a střední organizace. Metodika výběru produktů se bude odvíjet od požadavků organizace, kdy budou jednotlivé požadavky organizace formulovány do porovnávacích kritérií metodiky.
Analýza sortimentu kosmetické firmy
Čekan, Viktor ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Cedro sole s.r.o., která působí na českém trhu nehtové kosmetiky. Teoretická část definuje základní pojmy a přináší podklady důležité pro praktickou část. V praktické části se nejprve zabývám představením společnosti Cedro sole, jejími zákazníky a trhem, na kterém působí. Následuje analýza okolí podniku, která blíže popisuje situaci na trhu nehtové kosmetiky. Analýza marketingového mixu přibližuje způsoby stanovení ceny, organizací distribučních cest a komunikačními nástroji a následná analýza sortimentu společnosti se zabývá prodejností výrobků během zkoumaných let spolu s analýzou jejich tržeb a marží. Na základě těchto analýz jsou v závěru vytvořena doporučení na zvýšení prodejnosti a tím i vylepšení pozice na trhu.
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Staňková, Denisa ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Lovíšek, Luboš (oponent)
Předmětem diplomové práce je navržení vhodné podnikatelské strategie, která povede k posílení současné pozice společnosti a růstu tržeb. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části jsou teoreticky popsány metody a postupy použité v praktické části. V druhé části je nejprve analyzováno vnější pak vnitřní prostředí firmy a na základě těchto analýz jsou vytvořeny SWOT analýza a Bostonská matice portfolia. Z nich pak vychází tvorba strategie, která je vypracována pro každou strategickou obchodní jednotku zvlášť. Zvolené strategie jsou dále rozpracovány ve vztahu k marketingu, financím, R&D a produktovému portfoliu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.