Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Teorie a praxe výchovy k požární ochraně a ochraně obyvatelstva na základních školách
Vybíralová, Zuzana ; Spálenková, Marta (oponent) ; Novák, Jaromír (vedoucí práce)
Zpracování teoretických podkladů k dané problematice (zákony, vyhlášky, projekty). Detailnější popis projektu Hasík, který je zaměřen na preventivně výchovnou činnost v oblasti požární ochrany a ochrany obyvatelstva na základních školách. Zjistit rozdíl vědomostí dětí na základních školách při zavedení projektu Hasík do vyučování. Návrh opatření ke zlepšení stavu.
Teorie a praxe výchovy k požární ochraně a ochraně obyvatelstva na základních školách
Vybíralová, Zuzana ; Spálenková, Marta (oponent) ; Novák, Jaromír (vedoucí práce)
Zpracování teoretických podkladů k dané problematice (zákony, vyhlášky, projekty). Detailnější popis projektu Hasík, který je zaměřen na preventivně výchovnou činnost v oblasti požární ochrany a ochrany obyvatelstva na základních školách. Zjistit rozdíl vědomostí dětí na základních školách při zavedení projektu Hasík do vyučování. Návrh opatření ke zlepšení stavu.
Preventivní výchova mládeže v oblasti ochrany obyvatelstva na základních a středních školách
HERZÁN, Michal
Bakalářská práce Preventivní výchova mládeže v oblasti ochrany obyvatelstva na základních a středních školách se zabývá historií dané problematiky, vzdělávacím programem a problematikou ochrany za mimořádných událostí v současné době. V praktické části práce je provedeno dotazníkové šetření u žáků základní školy, studentů středních škol a učitelů na základních školách a středních školách zkoumající současný stav vědomostí žáků, studentů i učitelů základních a středních škol preventivní výchovy mládeže v oblasti ochrany obyvatelstva za mimořádných událostí. Cílem práce je zhodnotit dostupnost informací, využívání vydaných příruček a učebnic k předmětu ochrana člověka za mimořádných událostí, historie vzdělávání žáků v oblasti ochrany obyvatelstva a porovnat průnik informací směrem k učitelům, posoudit, zda jsou v dostatečné míře předávány žákům. Hypotéza předpokládá, že vzdělávání žáků základních a středních škol v oblasti ochrany obyvatelstva je dostatečné, a že žáci základních a středních škol jsou schopni získané poznatky prakticky využít. V bakalářské práci se využívá metodika porovnání, předávání informací směrem od HZSČR k učitelům, resp. žákům na základních a středních školách v oblasti ochrany obyvatelstva, sběr údajů z pěti základních a pěti středních škol v regionu, vždy od 50 žáků a 5 učitelů a vyhodnocení dotazníku na základě odpovědí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.