Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agenda ředitele základní školy v přípravném týdnu
Doubravský, Petr ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá přípravným týdnem ve škole. Jedná se o velmi důležité období pro zahájení školního roku a následný chod školy. Práce je zaměřena na ředitele základních škol a jejich činnosti v přípravném týdnu. Vychází z teoretické části, která pojednává o principech týdenního plánování, organizování, delegování a také time managementu. Nedílnou součástí je výzkumná část, ve které se jedná o vícečetnou případovou studii. Výzkumná část je zaměřena na analýzu a zjištění skladby a rozsahu jednotlivých činností ředitelů základních škol různých velikostí v přípravném týdnu. Tato práce přináší na základě analýzy časového snímku dne, rozboru dalších dokumentů a rozboru rozhovorů činnosti, kterými se ředitel základní školy v přípravném týdnu zabývá, resp. které činnosti jsou dále delegovány na jiné osoby. V neposlední řadě práce také přináší doporučení, jak efektivně naplánovat a rozvrhnout přípravný týden z pohledu ředitele základní školy.
Agenda ředitele základní školy v přípravném týdnu
Doubravský, Petr ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá přípravným týdnem ve škole. Jedná se o velmi důležité období pro zahájení školního roku a následný chod školy. Práce je zaměřena na ředitele základních škol a jejich činnosti v přípravném týdnu. Vychází z teoretické části, která pojednává o principech týdenního plánování, organizování, delegování a také time managementu. Nedílnou součástí je výzkumná část, ve které se jedná o vícečetnou případovou studii. Výzkumná část je zaměřena na analýzu a zjištění skladby a rozsahu jednotlivých činností ředitelů základních škol různých velikostí v přípravném týdnu. Tato práce přináší na základě analýzy časového snímku dne, rozboru dalších dokumentů a rozboru rozhovorů činnosti, kterými se ředitel základní školy v přípravném týdnu zabývá, resp. které činnosti jsou dále delegovány na jiné osoby. V neposlední řadě práce také přináší doporučení, jak efektivně naplánovat a rozvrhnout přípravný týden z pohledu ředitele základní školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.