Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
eTwinning - od partnerství ke komunitě škol v Evropě
Wohlgemuthová, Tereza ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Diplomová práce se zaměřujeme na evropskou aktivitu eTwinning a její implementaci do vzdělávacího systému. V teoretické části této práce je nejprve charakterizována tato aktivita a její základní principy, dále také její vzdělávací cíle a způsob řízení. Důraz je kladen také na její postavení v rámci koncepce celoživotního učení. Práce nastiňuje vývoj aktivity eTwinning od jejího zahájení v roce 2005 až doposud. Popisuje původní směr, kterým se aktivita ubírala na začátku, a blíže definuje také postupné přeměny, ke kterým v průběhu jejího vývoje docházelo. Praktická část je věnována hlavním internetovým nástrojům, které eTwinning nabízí svým uživatelům, a jejich bližšímu popisu. V závěru je zařazena ukázka tří projektů eTwinning, které patří mezi příklady dobré praxe v ČR. Hlavním cílem této diplomové práce je podrobné představení evropské aktivity eTwinning v co nejširším kontextu a z různých úhlů pohledu. Veškeré informace byly čerpány z relevantní literatury a dalších informačních zdrojů.
eTwinning - od partnerství ke komunitě škol v Evropě
Wohlgemuthová, Tereza ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Diplomová práce se zaměřujeme na evropskou aktivitu eTwinning a její implementaci do vzdělávacího systému. V teoretické části této práce je nejprve charakterizována tato aktivita a její základní principy, dále také její vzdělávací cíle a způsob řízení. Důraz je kladen také na její postavení v rámci koncepce celoživotního učení. Práce nastiňuje vývoj aktivity eTwinning od jejího zahájení v roce 2005 až doposud. Popisuje původní směr, kterým se aktivita ubírala na začátku, a blíže definuje také postupné přeměny, ke kterým v průběhu jejího vývoje docházelo. Praktická část je věnována hlavním internetovým nástrojům, které eTwinning nabízí svým uživatelům, a jejich bližšímu popisu. V závěru je zařazena ukázka tří projektů eTwinning, které patří mezi příklady dobré praxe v ČR. Hlavním cílem této diplomové práce je podrobné představení evropské aktivity eTwinning v co nejširším kontextu a z různých úhlů pohledu. Veškeré informace byly čerpány z relevantní literatury a dalších informačních zdrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.