Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
Dvořák, Milan ; Havlena, Adam (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků se zákaznickým centrem společnosti Zebra Technologies. Na základě provedené analýzy současného stavu je vyselektováno kritické místo, které je možné řešit dostupnými zdroji. V diplomové práci jsou navrženy možné přístupy k řešení tohoto kritického místa opřené o teoretické základy řízení jakosti v podnicích.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti prodeje krmiv pro psy
Kroutilíková, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu potenciálního směru dalšího rozvoje malého podniku zabývající se prodejem BARF krmiv pro psy. Teoretická část práce obsahuje literární rešerše v oblasti pojetí růstu a rozvoje firem přístupem strategického řízení, včetně analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Analytická část práce obsahuje dílčí a celkové zhodnocení současného stavu podniku prostřednictvím aplikace vybraných analytických metod ve vybraném kontextu prostředí s ohledem na vymezený problém. Návrhová část navazuje na celkové zhodnocení, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie rozvoje vedoucí k upevnění pozice podniku na trhu včetně implementace.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti prodeje krmiv pro psy
Kroutilíková, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu potenciálního směru dalšího rozvoje malého podniku zabývající se prodejem BARF krmiv pro psy. Teoretická část práce obsahuje literární rešerše v oblasti pojetí růstu a rozvoje firem přístupem strategického řízení, včetně analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Analytická část práce obsahuje dílčí a celkové zhodnocení současného stavu podniku prostřednictvím aplikace vybraných analytických metod ve vybraném kontextu prostředí s ohledem na vymezený problém. Návrhová část navazuje na celkové zhodnocení, na jejichž základě je následně zvolena vhodná strategie rozvoje vedoucí k upevnění pozice podniku na trhu včetně implementace.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
Dvořák, Milan ; Havlena, Adam (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků se zákaznickým centrem společnosti Zebra Technologies. Na základě provedené analýzy současného stavu je vyselektováno kritické místo, které je možné řešit dostupnými zdroji. V diplomové práci jsou navrženy možné přístupy k řešení tohoto kritického místa opřené o teoretické základy řízení jakosti v podnicích.
Možnosti zlepšování kvality služeb fitcenter.
Marečková, Edita ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout možná řešení pro zlepšení kvality služeb ve vybraném fitcentru. Práce obsahuje teoretický základ z oblasti managementu kvality služeb, výčet požadavků na kvalitu služeb z pohledu zákazníka, charakteristiku fitcenter včetně historie fitness a popisu nabízených služeb ve fitcentru. Praktická část je zaměřena na konkrétní fitcentrum, ve kterém byl proveden průzkum spokojenosti zákazníků, ze kterého je vycházeno při tvorbě návrhů řešení pro zlepšení kvality služeb a spokojenosti klientů fitcentra.
Analýza faktorů ovlivňujících krizovou odolnost a připravenost podniku v odvětví cestovního ruchu
Šefčíková, Lucie ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Kopecký, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat dosavadní vývoj podniku v odvětví cestovního ruchu a zaměřit se na hrozby a rizika podnikání v tomto oboru. Teoretická část práce je zaměřena na oblast cestovního ruchu a hotelnictví a současně podává obecné informace o krizovém managementu, především o krizové připravenosti a odolnosti podniku. Zároveň charakterizuje metody analýzy, které lze využít k tomu, aby byl daný podnik schopen docílit větší připravenosti a odolnosti vůči jakékoliv krizi. V praktické části pak popisuje zkoumaný hotel Krystal a pomocí SWOT analýzy a dalších tří metod odhaluje hrozby, které jsou v současnosti pro hotel aktuální. Z výsledků provedených analýz v závěru vyplývá, že si hotel doposud v oblasti krizového managementu nevede špatně. I přesto jsem se však pokusila vypracovat návrhy a doporučení, které by mohly stávající krizovou odolnost a připravenost daného hotelu zvýšit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.