Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Popularita florbalu v ČR mezi žáky základních a středních škol
Čílová, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Popularita florbalu v ČR mezi žáky základních a středních škol. Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit popularitu florbalu u žáků základních a středních škol. Dílčími cíli je přehled o povědomí veřejnosti o florbalu a zachycení vývoje tohoto sportu v České republice. Metody: Pro dotazování byla v práci použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. K získávání primárních dat bylo použito elektronické dotazování. Součástí práce je i analýza sekundárních dat pomocí lineární regrese. Výsledky: Výzkumem byla zjištěna současná situace florbalu u českých školáků. Pro lepší orientaci jsou data zpracována do tabulek a grafů a následně okomentována. Celkově lze říci, že florbal je mezi žáky populární a je zařazován do hodin tělesné výchovy. Velké množství mladých sportovců se zapojuje do školních soutěží nebo je registrovaným hráčem florbalu. Největší podíl na tom mají základní školy. Klíčová slova: florbal, žáci, popularita sportu
Výzkum popularity fotbalu v České republice
Hrabětová, Michaela ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Výzkum popularity fotbalu v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit vztah veřejnosti k fotbalu, a názory veřejnosti týkající se fotbalových soutěží. Vlastním přínosem budou doporučení Fotbalové asociaci České republiky, klubům a médiím, která by mohla napomoci zvýšení zájmu o fotbal. Metody: Pro dotazování české veřejnosti byla v této práci použita metodika německé marketingové agentury UFA Sports Hamburg, která byla upravena pro české podmínky. K získávání dat od respondentů byla použita metoda elektronického dotazování. Při vyhodnocení výsledků výzkumu byly využity metody analýzy a měření závislosti. Výsledky: Výzkumem byl zjištěn vztah veřejnosti k českému i světovému fotbalu a její názory týkající se fotbalových soutěží. Na základě získaných informací byla stanovena doporučení respektive problémové otázky, na které by se Fotbalová asociace České republiky, kluby a média měla podrobně zaměřit při snaze zvýšit popularitu fotbalu. Klíčová slova: marketingový výzkum, popularita sportu, fotbal
Mistrovství světa ve florbale 2018 a jeho vliv na popularitu florbalu v České republice
Bílek, Filip ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu z částí komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a provést výzkum, který pomůže zjistit, zda event Mistrovství světa ve florbale 2018 zvýšil popularitu florbalu v České republice a zda se v důsledku pořádání této akce zvýšila sledovanost mužské nejvyšší domácí florbalové soutěže. Práce představí podstatu event marketingu, florbal a jeho historii a data z pořádání Mistrovství světa ve florbale 2018. V praktické části se tato bakalářská práce bude věnovat měřitelnosti popularity a sledovanosti florbalu v návaznosti na pořádání domácího světového šampionátu v roce 2018 v Praze. Pomocí kvantitativního šetření na téma vlivu Mistrovství světa ve florbale 2018 na popularitu florbalu v České republice, deskriptivní statistiky studie agentury SportCal - GSI Event Study - IFF Men's World Floorball Championships 2018 a porovnání televizní sledovanosti mužské nejvyšší domácí florbalové soutěže Superligy florbalu za roky 2017/2018 a 2018/2019 práce zjistí efektivitu pořádání velkých mezinárodních sportovních akcí na domácí popularitu daného sportu. Hlavním přínosem této práce je výsledek výzkumu, který pomůže odpovědět na otázku, zda pořádání velkých mezinárodních sportovních akcí, v tomto případě Mistrovství světa ve florbale 2018, přispěje ke zvýšení...
Popularita florbalu v ČR mezi žáky základních a středních škol
Čílová, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Popularita florbalu v ČR mezi žáky základních a středních škol. Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit popularitu florbalu u žáků základních a středních škol. Dílčími cíli je přehled o povědomí veřejnosti o florbalu a zachycení vývoje tohoto sportu v České republice. Metody: Pro dotazování byla v práci použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. K získávání primárních dat bylo použito elektronické dotazování. Součástí práce je i analýza sekundárních dat pomocí lineární regrese. Výsledky: Výzkumem byla zjištěna současná situace florbalu u českých školáků. Pro lepší orientaci jsou data zpracována do tabulek a grafů a následně okomentována. Celkově lze říci, že florbal je mezi žáky populární a je zařazován do hodin tělesné výchovy. Velké množství mladých sportovců se zapojuje do školních soutěží nebo je registrovaným hráčem florbalu. Největší podíl na tom mají základní školy. Klíčová slova: florbal, žáci, popularita sportu
Výzkum popularity fotbalu v České republice
Hrabětová, Michaela ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Výzkum popularity fotbalu v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit vztah veřejnosti k fotbalu, a názory veřejnosti týkající se fotbalových soutěží. Vlastním přínosem budou doporučení Fotbalové asociaci České republiky, klubům a médiím, která by mohla napomoci zvýšení zájmu o fotbal. Metody: Pro dotazování české veřejnosti byla v této práci použita metodika německé marketingové agentury UFA Sports Hamburg, která byla upravena pro české podmínky. K získávání dat od respondentů byla použita metoda elektronického dotazování. Při vyhodnocení výsledků výzkumu byly využity metody analýzy a měření závislosti. Výsledky: Výzkumem byl zjištěn vztah veřejnosti k českému i světovému fotbalu a její názory týkající se fotbalových soutěží. Na základě získaných informací byla stanovena doporučení respektive problémové otázky, na které by se Fotbalová asociace České republiky, kluby a média měla podrobně zaměřit při snaze zvýšit popularitu fotbalu. Klíčová slova: marketingový výzkum, popularita sportu, fotbal

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.