Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ověření tělesné zdatnosti u dětí zařazených do projektu Děti na startu
Brádka, Michal ; Panská, Šárka (vedoucí práce) ; Chrástková, Martina (oponent)
Název: Ověření tělesné zdatnosti dětí v projektu Děti na startu. Cíl práce: Hlavním cílem práce je vyhodnocení zdatnosti dětí vybraných škol a ověření vlivu pohybového programu projektu Děti na staru. Metody: Výzkum byl založen na testování tělesné zdatnosti dětí vybranými standardizovanými Unifittesty. Testování probíhalo ve dvou termínech, v září a v prosinci. V období mezi dvěma měřeními byl aplikován pohybový program zmíněného projektu. Naměřená data byla zpracována základními statistickými metodami v programu Microsoft Excel. Teoretická část byla zpracována literární rešerší z knižních a internetových zdrojů, které souvisí s danou tématikou. Výsledky: Testováním zdatnosti dětí pomocí Unifittestu bylo zjištěno, že po 3měsíční aplikaci intervenčního pohybového programu Děti na startu došlo u většiny testových probandů ke zlepšení výsledků vybraných testů. Pravidelné zařazování všestranných pohybových programů tak ukazuje pozitivní vliv na rozvoj pohybových dovedností důležitých pro celkový a všestranný rozvoj dětí předškolního i dětí mladšího školního věku. KLÍČOVÁ SLOVA pohybový vývoj, předškolní věk, mladší školní věk, motorické testy
Realizace výuky tělesné výchovy žáků se zrakovým postižením v základních školách hlavního vzdělávacího proudu.
CHYNOVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá problematikou realizace tělesné výchovy u žáků se zrakovým postižením v základních školách hlavního vzdělávacího proudu. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části se čtenář dozví co to znamená zrakové postižení a jakým způsobem se dá zrakové postižení kompenzovat pomocí sluchu, čichu, hmatu a chuti. Dále se dozví o vývoji zrakově postiženého dítěte ať už se jedná o vývoj kognitivních funkcí, pohybu či sociálního vývoje. Teoretická část je rozdělena na 2 základní části, kdy druhou část tvoří systém vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Praktická část je zaměřena na 3 zrakově postižené žáky, kteří navštěvují základní školu hlavního vzdělávacího proudu. S těmito žáky, jejich rodiči a pedagogickými pracovníky byl proveden polostandardizovaný rozhovor. Dále je zde popis hodiny tělesné výchovy, která byla součástí výzkumu této práce.
Škola v přírodě od jara do zimy
MLSOVÁ, Martina
Bakalářská práce "Škola v přírodě od jara do zimy"se zabývá vlivem terénní výuky na pohybový vývoj dítěte předškolního věku. Teoretická část shrnuje na základě odborné literatury vliv přírody na vývoj dítěte. Popisuje přínosy výuky v terénu, zabývá se pojmem "škola v přírodě" dříve a dnes a v další části pohybovým vývojem dítěte. Praktická část obsahuje vypracovaný celoroční projekt školy v přírodě, zaměřený na pohybový vývoj dítěte. Navrhované pohybové aktivity daných bloků byly zrealizovány a v závěru zhodnoceny.
Zpracování kinematického záznamu základních lokomočních pohybů ve věku 2-5 let\\
DANEŠOVÁ, Marie
Diplomová práce zkoumá pohybovou aktivitu dětí předškolního věku. Pohybová aktivita je pro naše zdraví nezbytná, ale její míra se s věkem dětí snižuje. Je vytvořena struktura pohybových činností u dětí v tomto období a rozebrán vztah dětí ke sportu. Nadále je teoreticky zkoumáno zjištění pohybové úrovně dítěte, jaké jsou vhodné aktivity pro jedince a čemu bychom se měli v tomto období vyvarovat. Z výsledků je zřejmé, jaké pohybové činnosti děti upřednostňují a o jaké není příliš velký zájem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.