Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Polyfunkční dům v Brně - Líšni
Kuklínková, Klára ; Šubrt, Jan (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce) ; Bantová, Sylva (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh polyfunkčního domu. Území pro stavbu v Brně -Líšni je ze dvou světových stran ohraničené silnicemi III. třídy. Za silnicemi se nachází panelová výstavba. Pozemek se svažuje pod úhlem 24,6°. Polyfunkční dům by měl sloužit jako kavárna, která v daném území chybí, jinak jsou zde umístěny primárně mezonetové byty s terasami. Návrh se snaží o maximální návaznost na místní komunikace a optimální začlenění do terénu. Na základě těchto podmínek a požadavků vznikla hmota třípodlažního objektu s plochými střechami, tvořícími terasy. Návrh respektuje terén a následuje vrstevnice, díky čemuž jsou minimalizovány výkopové práce a přesun zeminy probíhá pouze v rámci pozemku bez nutnosti odvozu na skládku. Terén také umožňuje zastřešení parkovací plochy, která se pod ním skryje. Vstupy do bytů jsou z 1.NP, jeden byt má vstup v 1.PP, které je částečně zapuštěné do terénu západní zdí. Fasáda je tvořena obkladem z modřínových lamel. Materiál je zvolen přírodní s ohledem na to, že svah je jedno z mála zelených míst v centru Líšně, a stavba tudíž nenarušuje ráz přírody.
Parkovací dům JE Dukovany
Machů, Jana ; Vlachynský, Ladislav (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh objektu Parkovacího domu pro jadernou elektrárnu Dukovany. Základ této práce vychází z předmětu AG035 – Ateliér architektonické tvorby 5. Řešené území je rovinaté a dostatečně velké, takže byl v zadání požadavek na možnost zopakování objektu na pozemku v druhé etapě výstavby. Proto jsou navrženy 2 zrcadlově shodné objekty (SO01 a SO02) na jednom řešeném území. V této práci je řešen objekt SO01. Pozemek je lichoběžníkového tvaru, na jehož polovině se nyní nachází parkovací plocha. Podél severozápadní hranice pozemku leží komunikace, na kterou se pozemek napojuje v severní části. Nyní pozemek leží na severozápadní straně od jaderné elektrárny, nicméně je plánována výstavba další části elektrárny a tím se parkovací dům vyskytne uprostřed těchto dvou jejich celků. Parkovací dům je řešen jako čtyřpodlažní objekt se 787 parkovacími místy. Jedná se o jednoduchou hmotu ve tvaru kvádru, kterou ozvláštňují vystupující konzolovité schodiště na každé straně objektu. Objekt také vizuálně hraje na fasádě svými uzavřenými a otevřenými plochami, které kryjí hliníkové lamely. Konstrukčně je objekt navržen jako železobetonový, z větší části jako prefabrikovaný (sloupy, průvlaky a stropní panely) pro rychlost a jednoduchost výstavby, avšak je zde také použit monolitický železobeton (stěny a stropní desky) pro ztužení objektu. Systém konstrukce je obousměrný.
Parkovací dům JE Dukovany
Machů, Jana ; Vlachynský, Ladislav (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh objektu Parkovacího domu pro jadernou elektrárnu Dukovany. Základ této práce vychází z předmětu AG035 – Ateliér architektonické tvorby 5. Řešené území je rovinaté a dostatečně velké, takže byl v zadání požadavek na možnost zopakování objektu na pozemku v druhé etapě výstavby. Proto jsou navrženy 2 zrcadlově shodné objekty (SO01 a SO02) na jednom řešeném území. V této práci je řešen objekt SO01. Pozemek je lichoběžníkového tvaru, na jehož polovině se nyní nachází parkovací plocha. Podél severozápadní hranice pozemku leží komunikace, na kterou se pozemek napojuje v severní části. Nyní pozemek leží na severozápadní straně od jaderné elektrárny, nicméně je plánována výstavba další části elektrárny a tím se parkovací dům vyskytne uprostřed těchto dvou jejich celků. Parkovací dům je řešen jako čtyřpodlažní objekt se 787 parkovacími místy. Jedná se o jednoduchou hmotu ve tvaru kvádru, kterou ozvláštňují vystupující konzolovité schodiště na každé straně objektu. Objekt také vizuálně hraje na fasádě svými uzavřenými a otevřenými plochami, které kryjí hliníkové lamely. Konstrukčně je objekt navržen jako železobetonový, z větší části jako prefabrikovaný (sloupy, průvlaky a stropní panely) pro rychlost a jednoduchost výstavby, avšak je zde také použit monolitický železobeton (stěny a stropní desky) pro ztužení objektu. Systém konstrukce je obousměrný.
Polyfunkční dům v Brně - Líšni
Kuklínková, Klára ; Šubrt, Jan (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce) ; Bantová, Sylva (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh polyfunkčního domu. Území pro stavbu v Brně -Líšni je ze dvou světových stran ohraničené silnicemi III. třídy. Za silnicemi se nachází panelová výstavba. Pozemek se svažuje pod úhlem 24,6°. Polyfunkční dům by měl sloužit jako kavárna, která v daném území chybí, jinak jsou zde umístěny primárně mezonetové byty s terasami. Návrh se snaží o maximální návaznost na místní komunikace a optimální začlenění do terénu. Na základě těchto podmínek a požadavků vznikla hmota třípodlažního objektu s plochými střechami, tvořícími terasy. Návrh respektuje terén a následuje vrstevnice, díky čemuž jsou minimalizovány výkopové práce a přesun zeminy probíhá pouze v rámci pozemku bez nutnosti odvozu na skládku. Terén také umožňuje zastřešení parkovací plochy, která se pod ním skryje. Vstupy do bytů jsou z 1.NP, jeden byt má vstup v 1.PP, které je částečně zapuštěné do terénu západní zdí. Fasáda je tvořena obkladem z modřínových lamel. Materiál je zvolen přírodní s ohledem na to, že svah je jedno z mála zelených míst v centru Líšně, a stavba tudíž nenarušuje ráz přírody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.