Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kulturní centrum Brno
Slunečková, Magdaléna ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Berková, Petra (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu kulturního centra v Brně na dosud nezastavěné proluce oproti Obilnému trhu na ulici Údolní. Urbanistické řešení zachovává všechny stávající užívané budovy a novostavbou doplňuje uliční čáru okolní historické zástavby. Širší vstupní předprostor kulturního centra je tvořen vyloženou konstrukcí. Ústředním prvkem návrhu je vnitřní dvůr, neboli velké atrium symetricky zaobleného tvaru, umožňující denní osvětlení a propojení vnitřních prostor. Architektonický návrh je dán pojetím kulturního centra jako „naklíčeného zrnka“, neboli místa projevování talentů a společného růstu. Komunikační prostory a foyer jsou soustředěny kolem atria, dynamika prostor je posílena kruhovým schodištěm. Budova kulturního centra sestává ze dvou částí: předního (severního) celku s atriem a zadní jižní části s velkým víceúčelovým sál se zázemím, zapuštěným do svahu. Přední část tvoří několik místností mnohostranného využití (malý sál, cvičebny, klubovny) a ateliérů, jejichž propojením mohou vzniknout výstavní prostory, plus hygienické, technické zázemí a zázemí pro zaměstnance. Z uličního parteru kulturního centra jsou vstupy do prostor pro komerční využití a literární čajovny. Uliční fasáda (severní) je navržena jako předsazená, prosklená ve střední části s kruhovým schodištěm a s výplní tenkými mramorovými panely po stranách. Kolem vnitřního dvoru je použito strukturální zasklení v kombinaci s tenkými mramorovými deskami.
Autosalon
Bajer, Radim ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalon ve městě Žďár nad Sázavou. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 6167/2. Parcela je součástí katastrálního území města Žďár nad Sázavou. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2010 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na dvě části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní sál o kapacitě 7 vystavovaných modelů vozidel. Dále je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Druhou část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se čtyřmi pracovními stání. Stavba je navržena z železobetonového sloupového konstrukčního systému. Půdorysný rozměr autosalonu je 31,06x22,6m. Půdorysný rozměr autoservisu je 30,74x18,84m. Obvodový plášť autosalonu je navržený z keramických tvárnic tl.250mm. Obvodový plášť autoservisu je navržený ze sendvičových panelů. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pasů. Výstavní sál je z více jak 50% plochy obvodového pláště prosklenou konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autosalonu a autoservis jsou navrženy jako jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Autosalon
Bár, Radek ; Vémola, Josef (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalónu ve městě Kopřivnice. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 419/2 a z části na parcele č. 419/27. Obě parcely jsou součástí katastrálního území města Kopřivnice. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2011 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné podzemní inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na tři části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní a reprezentativní sál o kapacitě 11. vystavovaných modelů vozidel. Druhá část je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Třetí část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se třemi pracovními stání. Stavba je navržena z částečně železobetonového sloupového konstrukčního systému a z části ze zděného podélného konstrukčního systému. Největší půdorysný rozměr objektu je 34,3x35,15 m. Obvodový plášť je navržený ze sendvičových tvárnic LIVETHERM tl. 400 mm. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou s několika výškovými úrovněmi. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pásů. Výstavní sál je z více jak 50 % plochy obvodového pláště prosklený konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autoservisu a autosalónu jsou navrženy jakou jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Kulturní centrum Brno
Slunečková, Magdaléna ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Berková, Petra (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu kulturního centra v Brně na dosud nezastavěné proluce oproti Obilnému trhu na ulici Údolní. Urbanistické řešení zachovává všechny stávající užívané budovy a novostavbou doplňuje uliční čáru okolní historické zástavby. Širší vstupní předprostor kulturního centra je tvořen vyloženou konstrukcí. Ústředním prvkem návrhu je vnitřní dvůr, neboli velké atrium symetricky zaobleného tvaru, umožňující denní osvětlení a propojení vnitřních prostor. Architektonický návrh je dán pojetím kulturního centra jako „naklíčeného zrnka“, neboli místa projevování talentů a společného růstu. Komunikační prostory a foyer jsou soustředěny kolem atria, dynamika prostor je posílena kruhovým schodištěm. Budova kulturního centra sestává ze dvou částí: předního (severního) celku s atriem a zadní jižní části s velkým víceúčelovým sál se zázemím, zapuštěným do svahu. Přední část tvoří několik místností mnohostranného využití (malý sál, cvičebny, klubovny) a ateliérů, jejichž propojením mohou vzniknout výstavní prostory, plus hygienické, technické zázemí a zázemí pro zaměstnance. Z uličního parteru kulturního centra jsou vstupy do prostor pro komerční využití a literární čajovny. Uliční fasáda (severní) je navržena jako předsazená, prosklená ve střední části s kruhovým schodištěm a s výplní tenkými mramorovými panely po stranách. Kolem vnitřního dvoru je použito strukturální zasklení v kombinaci s tenkými mramorovými deskami.
Autosalon
Bajer, Radim ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalon ve městě Žďár nad Sázavou. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 6167/2. Parcela je součástí katastrálního území města Žďár nad Sázavou. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2010 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na dvě části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní sál o kapacitě 7 vystavovaných modelů vozidel. Dále je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Druhou část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se čtyřmi pracovními stání. Stavba je navržena z železobetonového sloupového konstrukčního systému. Půdorysný rozměr autosalonu je 31,06x22,6m. Půdorysný rozměr autoservisu je 30,74x18,84m. Obvodový plášť autosalonu je navržený z keramických tvárnic tl.250mm. Obvodový plášť autoservisu je navržený ze sendvičových panelů. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pasů. Výstavní sál je z více jak 50% plochy obvodového pláště prosklenou konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autosalonu a autoservis jsou navrženy jako jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.
Autosalon
Bár, Radek ; Vémola, Josef (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby objektu autosalónu ve městě Kopřivnice. Projekt a přílohy jsou převážně zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek a norem. Navrhovaný objekt se nachází na parcele č. 419/2 a z části na parcele č. 419/27. Obě parcely jsou součástí katastrálního území města Kopřivnice. Území, na kterém je objekt navržen je podle územního plánu z roku 2011 vedeno jako zastavitelné území. V blízkosti jsou vedeny všechny potřebné podzemní inženýrské sítě. Objekt je funkčně rozdělen na tři části, které jsou ovšem všechny provozně i stavebně propojeny. První část tvoří výstavní a reprezentativní sál o kapacitě 11. vystavovaných modelů vozidel. Druhá část je tvořena administrativním zázemím pro personál včetně hygienického zázemí pro zaměstnance i návštěvníky. Třetí část tvoří autoservis pro osobní a lehká užitková vozidla se třemi pracovními stání. Stavba je navržena z částečně železobetonového sloupového konstrukčního systému a z části ze zděného podélného konstrukčního systému. Největší půdorysný rozměr objektu je 34,3x35,15 m. Obvodový plášť je navržený ze sendvičových tvárnic LIVETHERM tl. 400 mm. Zastřešení objektu je v celé ploše plochou střechou s několika výškovými úrovněmi. Založení objektu je kombinace základových patek a základových pásů. Výstavní sál je z více jak 50 % plochy obvodového pláště prosklený konstrukcí lehkého obvodového pláště. Část autoservisu a autosalónu jsou navrženy jakou jednopodlažní objekty, zatímco administrativní část je navržena jako dvoupodlažní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.