Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy exkurzí a vycházek pro pěstitelskou část předmětu praktické činnosti na 1. st. ZŠ ve Znojemském regionu.
POLÁKOVÁ, Vladimíra
Tato diplomová práce popisuje význam přírodovědných vycházek a exkurzí. Práce navrhuje pět exkurzí a dvě vycházky pro žáky 1. stupně ZŠ v regionu Znojmo. Tyto návrhy vycházek a exkurzí jsou zaměřené především na pěstitelskou tématiku a jsou doplněny dalšími činnostmi - otázky, úkoly, hry. Jedna vycházka a jedna exkurze byla vyzkoušena přímo v praxi.
Přírodovědné vycházky pro žáky základní školy v regionu Podblanicka
Dymák, Petr ; Andreska, Jan (vedoucí práce) ; Hanel, Lubomír (oponent)
Práce se věnuje regionu Podblanicka jako extramurálnímu didaktickému prostoru. Na obecnou charakteristiku regionu navazuje popis pěti konkrétních vycházek. Didaktickou část zpracovává autor teoreticky z pohledu Rámcového vzdělávacího programu a zvláště konkrétního Školního vzdělávacího programu. Zvláštní pozornost je v práci věnována konkrétní metodice jednotlivých vycházek, včetně autorské tvorby pracovního listu ke geologické vycházce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Přírodní zajímavosti Borovanska a jejich využití v přírodovědě a vlastivědě
VITÁSKOVÁ, Jana
Tato diplomová práce nabízí čtyři přírodovědné vycházky do okolí města Borovany. Úkolem těchto vycházek je prověřit a prohloubit znalosti žáků. Vycházky jsou určeny pro 3. - 5. ročník základní školy a ke každé jsou vytvořeny pracovní listy.
Přírodní zajímavosti okolí Zlivi a jejich využití v přírodovědě a vlastivědě.
PRŮŠOVÁ, Martina
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přírodovědných vycházek v okolí Zlivi. Je v ní navrženo 6 vycházek {--} Putování lesem, Tiše kolem rybníka, Život lesních zvířat, U rybníka ,,Mydlák``, Zliv a Poznáváme naše louky. Vycházky jsou určeny pro žáky 4. a 5. ročníků základních škol, ke každé je vypracován pracovní list. Jejich cílem je prohloubit a upevnit vědomosti a znalosti žáků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.