Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webová aplikácia pre používateľskú časť edukačnej platformy
Siebert, Martin
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat základní aplikaci pro uživatelskou část edukační platformy na základě požadavků firmy FEDEVEL s.r.o. Teoretická část práce se zaměřuje na analýzu existujících řešení a současného stavu systému ve firmě zadavatele. Také popisuje možnosti tvorby webové aplikace a popisuje více AWS služeb. Výsledná aplikace bude tvořit základ pro nový produkt firmy, který pomůže instruktorům budovat svou vlastní značku profesionálních kurzů a poskytne jejich studentům moderní edukační platformu.
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Bělík, Pavel ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Čarek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá navržením, provedením a vyhodnocením internetové marketingové kampaně pro malý projekt v rané fázi vývoje. Tento projekt se nazývá Hard Work a pohybuje se na trhu online kurzů ke státní maturitě z matematiky. Cílem práce je na základě tří dílčích nízkorozpočtových online marketingových kampaní (Facebooková kampaň, YouTube kampaň a E-mailová kampaň) získat dostatek dat pro vytvoření doporučení, která budou výchozím bodem pro tvorbu následující marketingové komunikace projektu s významně vyšším rozpočtem. Struktura práce je rozvržena do čtyř tematických okruhů. První se zabývá teoretickými základy klasického a internetového marketingu. Druhý slouží k analyzování trhu, odhadu jeho potenciálu a identifikaci cílového zákazníka. Třetí část je návrhem zmiňované kampaně a čtvrtá část všechny tři dílčí kampaně shrnuje, vyhodnocuje a ukazuje další možné cesty směřování marketingové komunikace Hard-Work. Závěr pak koncentruje všechna důležitá doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.