Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích
Pištorová, Sára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mužík, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích se zabývá použitím sociálních sítí v marketingové komunikaci firem. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na výhody využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje a popisuje proces tvorby kampaně v jejich prostředí. Cílem práce je připravit marketingovou kampaň pro pojistný produkt v prostředí vybraných sociálních sítí (Facebook a Instagram) a tuto kampaň následně realizovat, zhodnotit její průběh a vyhodnotit, zda bylo dosaženo stanovených cílů. Součástí práce je rovněž provedená kvantitativní obsahová analýza, která zkoumá komunikační aktivity konkurenčních značek na Facebooku. Na základě zjištěných výsledků budou navržena doporučení pro budoucí kampaně dané společnosti, která by měla pomoci zvýšit efektivitu firmy v komunikaci na vybraných sociálních sítích.
Online marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním cílem práce je zhodnocení online kampaně, která je spjata s jednou z produktových řad firmy LEGO Group zvanou LEGO DUPLO. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje prostředí internetu v ČR a výhodám online reklamy jako celku. Druhá kapitola charakterizuje společnost LEGO Group, produktovou řadu LEGO DUPLO a její specifika z hlediska cílových skupin a online marketingové komunikace. Třetí kapitola je rozdělena do dvou částí, kde je první část věnována hlavnímu online komunikačnímu kanálu - webový portál DUPLOsvet. Druhá část již zaměřena na analýzu vybrané kampaně a použitých marketingových nosičů. Čtvrtá a zároveň poslední kapitola shrnuje nasbírané poznatky, nabízí celkové hodnocení a prezentuje návrhy možných zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.