Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trh s použitými knihami na Internetu
Baslová, Jitka ; Nováček, Libor (vedoucí práce) ; Boudová, Lucie (oponent)
Cílem práce je zmapovat problematiku trhu s použitými knihami na Internetu. Práce zahrnuje analýzu specializovaných knižních portálů, které slouží především zahraničním uživatelům pro nákup, prodej, nebo výměnu knih. S knihami se hojně obchoduje i na aukčních portálech, práce hovoří především o prodeji na eBay a Aukru, ale krátce se věnuje i tradičním aukcím převedených do internetového prostředí. V českém prostředí jsou pro nákup nejběžnější internetové antikvariáty. V této práci je tedy popsán především vývoj a současná praxe českých internetových antikvariátů. Část práce je věnována praxi knihoven, co se prodeje a nákupu použitých knih týče. Důvodem je fakt, že knihovny jsou velkými producenty použitých knih a zároveň některé do svých fondů i použité knihy nakupují. Tato část obsahuje vlastní průzkum mezi knihovnami.
What is the price of reputation in Czech Republic?
Vejvodová, Veronika ; Houdek, Petr (vedoucí práce) ; Zajíček, Miroslav (oponent)
Ve své práci se zabývám efektem reputace na konečnou cenu produktu, prodávaného přes internetový aukční portál Aukro.cz. S využitím metody "matchingu" jsem na základě vzorku 140 úspěšně uskutečněných aukcí pozorovala, že při porovnávání dvou téměř totožných výrobků, přináší vyšší rating prodejci průměrnou cenovou prémii 16% oproti konkurentovi s nižším ratingem. Výzkum se rovněž snaží nastínit, jak probíhá rozhodování lidí obchodující na portálu AUKRO.cz, jaké faktory toto rozhodování ovlivňují a v jakém pořadí. Tato práce, díky zjištění positivní závislosti mezi reputací a cenovou prémií, vyzdvihuje potřebu budovat a udržovat reputaci na vysoké úrovni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.