Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stimulační programy pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou
Gottwaldová, Kristýna ; Durdilová, Lucie (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Diplomová práce je věnována stimulačním programům pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitoly se zaměřují na informace potřebné k pochopení daného tématu. Jedná se o psychologické vymezení předškolního věku, dále o problematiku vstupu do školy, následuje kapitola zaměřená na diagnostiku, která ve většině případů předchází stimulaci. Další kapitola je již zaměřená na samotné stimulační programy, obsahuje jejich teoretický popis, ale také informace potřebné k jejich tvorbě. V páté kapitole uvádím příklad vytvořeného stimulačního programu, jeho funkčnost je doložená pozorováním na začátku a v průběhu programu. Práce by měla posloužit jako návod k vytvoření stimulačního programu v rámci předškolní přípravy.
Stimulační programy pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou
Gottwaldová, Kristýna ; Durdilová, Lucie (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Diplomová práce je věnována stimulačním programům pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitoly se zaměřují na informace potřebné k pochopení daného tématu. Jedná se o psychologické vymezení předškolního věku, dále o problematiku vstupu do školy, následuje kapitola zaměřená na diagnostiku, která ve většině případů předchází stimulaci. Další kapitola je již zaměřená na samotné stimulační programy, obsahuje jejich teoretický popis, ale také informace potřebné k jejich tvorbě. V páté kapitole uvádím příklad vytvořeného stimulačního programu, jeho funkčnost je doložená pozorováním na začátku a v průběhu programu. Práce by měla posloužit jako návod k vytvoření stimulačního programu v rámci předškolní přípravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.