Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pozitivní a negativní motivace v práci
Hoang Minh, Tuan ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Králová, Tereza (oponent)
Hlavním cílem této práce je objasnit důvody, které vedou vybrané vedoucí IT startupů k používání motivačních faktorů. Dále zjistit jaké mezilidské vztahy panují na daných pracovištích. V neposlední řadě jaké podpůrné prostředky právě napomáhají k mezilidských vztahům, které jsou v daných organizacích. Teoretická část se věnuje vybraným pozitivním a negativním motivačním faktorům, se kterými se lze obvykle setkat ve startupech i běžně na pracovišti. Vymezuje základní pojmy - jako je pozitivní a negativní motivace. Zmíněná jsou také například úskalí hojně používaných motivačních nástrojů - jako motivace cílem, finanční odměnou či trestem - podložené dostupnými vědeckými zdroji.
Motivace jako způsob vedení lidí
Pluhař, Josef ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Horáková, Jana (oponent)
V bakalářské práci na téma motivace jako způsob vedení lidí se věnuje největší pozornost vymezení širšího teoretického rámce v prvé části a samotnému výzkumu z části druhé. V první části je největší důraz kladen na vymezení pojmů management, manažer, což jsou nejdůležitější organizační části společnosti. Práce se dále zabývá základními manažerskými funkcemi, jako jsou organizování, kontrolování a hlavně vedení lidí. Velice důležitou oblastí je tématika stanovení motivace, ve které se objevují pojmy motiv, stimul, hodnota, potřeba a další, které motivují lidi pracovat. Poslední část teorie se ubírá k samotným motivačním teoriím dle několika autorů. Dopodrobna jsou rozebrány myšlenky pánu Maslowa, Herzberga, Vrooma, McCllelanda, Adamse a Skinnera. V praktické části se veškerá výše zmíněná teorie konfrontuje s výzkumem. Ten byl proveden ve spolupráci s pěti manažery, třemi muži a dvěma ženami, pomocí řízených rozhovorů. Ty rozebírají vlastnosti a chování manažerů vůči svým zaměstnancům, motivační stimuly, které aplikují na své podřízené a mají na ně největší vliv. Benefity, které každá s firem nabízí a jejich dostatečnost. Reagují také na manažerské funkce a jejich aplikaci ve své praxi. V poslední části manažeři odpovídají na to, co motivuje je samotné a co nejvíce jim přináší potěšení z odvedené práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.