Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazení kulečníku pomocí distribuovaného sledování paprsku
Krivda, Marian ; Juránek, Roman (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabýva studiem metody realistického zobrazení scény prostrednictvím distribuovaného sledování paprsku. Tato metoda simuluje různé vizuální efekty a tím generuje dvourozměrné obrázky s vysokou mírou realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Součástí je i popis metody jednoduchého sledování paprsku, protože je základem distribuovaného sledování paprsku. Část práce se věnuje optimalizaci distribuovaného sledovaní paprsku.
Trasování významných bodů ve videosekvenci nestacionární kamery
Studený, Pavel ; Davídek, Daniel (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou trasování bodů získaných z videosekvence kamery, která je držena rukou. Práce je zaměřena na případ pohybující se kamery a statického pozadí a jevů, které jsou s tímto případem spojeny a mohou nastat. Je zde zkoumán pohyb kamery, který je dán jeho směrem a rychlostí. Cílem této práce je zvolení a následná implementace tří principiálně odlišných metod, vhodných k trasování významných bodů pro případ pohybující se kamery a jejich následné srovnání podle daných kritérií. Na základě toho srovnání bude za předem definovaných podmínek zvolen algoritmus, který si nejlépe dokázal poradit s trasováním těchto bodů.
Jednoduchá hra v OpenGL
Čapek, Radovan ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na problematiku počítačové grafiky a tvorby her. Popisuje fyzikální model chování auta a implementuje ho v podobě závodní hry. Hra načítá modely formátu 3ds a obsahuje mnoho zajímavých vizuálních technik. Teoretické základy těchto technik jsou v práci rozebrány. Výstupem práce je kromě programu samotného i tutoriál, jak dané techniky naprogramovat.
Distributed Ray Tracing
Hošek, Václav ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ Tato práce se zabývá realistickým zobrazováním počítačových scén a to metodou Distributed Ray Tracing. Tato metoda jako první řešila plošná světla, měkké stíny, hloubku ostrosti a rozmazání scény pohybem.
Vertex/Pixel shadery v realtime renderingu
Ligmajer, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se zabývá vertex a pixel shadery. Jejich vznikem, jak fungují a jakým programovacím jazykem se dají implementovat. Součástí této práce je i tutoriál, který popisuje teorii a implementaci tří mnou zvolených realtime zobrazovacích technik. Na závěr jsou zhodnoceny dosažené výsledky u každé techniky.
Distributed Ray Tracing
Slovák, Radek ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem globální zobrazovací metody distribuované sledování paprsku. Ta z matematického popisu scény generuje dvourozměrné obrazy o vysoké kvalitě a realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Popisuje také neoddělitelnou součást této metody a to klasické sledování paprsku.
Simulace vlastností objektivu
Kučiš, Michal ; Seeman, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Algoritmy počítačového vidění typicky zpracovávají snímky získané fotoaparátem nebo kamerou. Tyto snímky obsahují nedokonalosti, které jsou způsobeny konstrukcí objektivu. Táto práce se věnuje popisu simulace, která upravuje počítačem generované snímky 3D generovaného světa na snímky, které simulují výstup konkrétního fotoaparátu. Popisovaný algoritmus umožňuje simulovat geometrické zkreslení, chromatickou aberaci, efekt hloubky ostrosti, pohybové rozostření, vinětaci a odlesky. Simulátor taktéž umožňuje simulovat adaptaci aperturní clony v objektivu.
Trasování významných bodů ve videosekvenci nestacionární kamery
Studený, Pavel ; Davídek, Daniel (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou trasování bodů získaných z videosekvence kamery, která je držena rukou. Práce je zaměřena na případ pohybující se kamery a statického pozadí a jevů, které jsou s tímto případem spojeny a mohou nastat. Je zde zkoumán pohyb kamery, který je dán jeho směrem a rychlostí. Cílem této práce je zvolení a následná implementace tří principiálně odlišných metod, vhodných k trasování významných bodů pro případ pohybující se kamery a jejich následné srovnání podle daných kritérií. Na základě toho srovnání bude za předem definovaných podmínek zvolen algoritmus, který si nejlépe dokázal poradit s trasováním těchto bodů.
Distributed Ray Tracing
Slovák, Radek ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem globální zobrazovací metody distribuované sledování paprsku. Ta z matematického popisu scény generuje dvourozměrné obrazy o vysoké kvalitě a realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Popisuje také neoddělitelnou součást této metody a to klasické sledování paprsku.
Jednoduchá hra v OpenGL
Čapek, Radovan ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na problematiku počítačové grafiky a tvorby her. Popisuje fyzikální model chování auta a implementuje ho v podobě závodní hry. Hra načítá modely formátu 3ds a obsahuje mnoho zajímavých vizuálních technik. Teoretické základy těchto technik jsou v práci rozebrány. Výstupem práce je kromě programu samotného i tutoriál, jak dané techniky naprogramovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.