Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
HRUBEŠ, Marek
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí vybrané firmy. V praktické části je nejprve autorem provedena analýza marketingového prostředí na základě odborné literatury. Analýza je realizována prostřednictvím vybraných finančních ukazatelů, Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví a PEST analýzy. V další části práce je provedeno porovnání analytických postupů, kterých aplikuje firma v praxi, s postupy, které byly využity autorem. Na základě výstupů z analýz a následné komparace analytických postupů jsou firmě formulována doporučení.
Marketingová analýza Lidové jídelny Těšnov
Svoboda, Lukáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Škranc, Oldřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Lidová jídelna Těšnov a návrh na možnou strategii a propagaci nově zavedeného produktu, kterým je poskytování večeří. K analýze využiji prozkoumání makroprostředí pomocí PEST analýzy a mikroprostředí zásluhou Porterova modelu pěti sil. Dále rozbor marketingového mixu a podnikové SWOT analýzy. Pomocí těchto nástrojů také porovnám stávající strategii provozovny se zkušební strategií pro nově vzniklý produkt večeří, včetně propagace jídelny a její komunikace s veřejností. V průběhu své práce budu též využívat poznatků z dotazníkového šetření a detailních informací od pana provozovatele. Na závěr podám podniku doporučení a návrhy na zlepšení pro stanovení nové strategie začínajícího produktu, včetně jeho komunikace a nabízení veřejnosti.
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
Strategická analýza podniku
Pevný, Robert ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Martínek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou podniku Škoda Auto a. s., její dosavadní strategie a ověřením hypotéz pro určení budoucí funkční strategie. Práce je rozdělena na část zabývající se teoreticko metodologickými východisky, která objasňuje klíčové pojmy strategické analýzy podniku. Na ní navazuje praktická část, která uvádí teorii strategické analýzy do praxe, analyzuje současné vývojové trendy a metodou syntézy dosahuje cíle této diplomové práce, tvoří strategická doporučení a ověřuje stanovené hypotézy.
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KRINESOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo zjistit příležitosti na trhu pro vybranou firmu. Abych stanoveného cíle dosáhla, provedla jsem vlastní hodnocení úrovně makroprostředí pomocí STEP analýzy a úrovně mikroprostředí pomocí Porterova modelu, hodnocení firmy pomocí finanční analýzy a marketingového mixu. Všechny zjištěné poznatky jsem shrnula a vyhodnotila formou SWOT analýzy, pomocí které jsem identifikovala slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.