Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra na motivy metroidvania s psychologickými prvky
Štípek, Jiří ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Inner Shadows je videohra, kde hlavní postava bojuje a postupně překonává své fobie, které zdánlivě ohrožují svět. Hra nabízí zážitek konfrontace s temnými stránkami psychiky a iluzemi. Hlavní postava postupně vyvíjí své dovednosti, což vede k odhalení hlubokého vlivu strachu na lidské vnímání. Inner Shadows zprostředkovává zážitek a reflexi nad vlastními fobiemi a jejich dopadem na realitu. Hra vytváří prostor pro konfrontaci s fobiemi, což umožňuje postupné překonávání strachů a získání dovedností pro jejich řešení. Cílem je prozkoumat potenciál videoher jako nástroje pro zpracování emocionálních problémů, zejména fobií, a jejich vliv na hráče. Výsledná videohra je vytvořená za pomoci herního vývojářského enginu Unity.
Design and Implementation of 2D Video Game in Game Engine Godot
Kurtin, Tomáš ; Munzar, Milan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create new 2D game in game engine Godot. The work begins with design, which focuses on researching already existing games. From the knowledge gained, the set of the skills which the player would be able to use was created. In the next step, the world and the story happening in it were designed. Speed was chosen as a main mechanic, because of slow feeling games from the Metroidvania genre. Speed generates energy, which strengthens attacks and allows the player to use other abilities. The whole design was then implemented in Godot game engine, which is a game development environment. The implementation focuses on telling the story and on smoothness and fastness of movement.
Vývoj herní aplikace pro PC v prostředí Unity
NOVÁK, Jiří
Cílem této práce je vytvořit aplikaci ve formě počítačové hry. Projekt je soustředěn na herní engine Unity a programovací jazyk C-sharp. Využitím herního enginu si vývojáři ulehčují práci s vývojem, jelikož implementuje základní herní funkce, které se dají použít. Vytvořená hra je ve 2D a využívá "sprity" jako grafiku a animace. Grafika je ve stylu pixel art. Žánr hry je plošinovka s prvky "Metroidvania". Hráč se zde může pohybovat horizontálně s možností vertikálního skoku. Prostředí obsahuje různé nástrahy, které se hráč snaží zneškodnit nebo se jim vyhnout.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.