Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr - založení marketingové agentury se zaměřením na affiliate marketing
Janíček, Jaroslav ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření realistického a aplikovatelného podnikatelského záměru na marketingovou agenturu. Sekundárním cílem je zjištění situace na trhu a její odhad do budoucnosti v závislosti na českých ale i zahraničních trendech. Na základě tržních analýz a posbíraných informací z online prostředí byl vytvořen podnikatelský záměr na marketingovou agenturu. Agentura v současnosti působí v České republice a proto práce vychází i z praktických vědomostí a zkušeností. Analýza trendů do roku 2018 nám dává poměrně jasný obrázek vývoje trhu v budoucnosti. Přínosem této práce je rozšíření povědomí o affiliate marketingu, který je spíše na okraji online marketingových kanálů. Neméně důležitým přínosem je odhad trendů na vývoj affiliate marketingu v budoucích letech. Samotný podnikatelský záměr je a bude realizovaný v praxi.
Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur
Šišmová, Anna
Šišmová, A. Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem očekávání studentů ekonomických fakult generace Z od pracovního trhu s důrazem na práci v marketingové agentuře. Výzkum je nejdříve proveden pomocí orientační analýzy generace Z, následně verifikován pomocí dotazníkového šetření a poté doplněn reálnou nabídkou ze strany čtyř nejmenovaných marketingových agentur. Na základě porovnání výsledků těchto analýz vznikl jednoduchý manuál s doporučeními pro zefektivnění náboru generace Z. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že generace Z preferuje nefinanční benefity nad finančními. Generace Z očekává adekvátní nástupní mzdu ve výši alespoň 30 000 Kč. Následně preferuje generace Z kariérní růst, dovolenou nad rámec zá-kona, flexibilní pracovní dobu a další nepeněžní benefity před zvýšením mzdy. Velmi důležitý je pro generaci Z dobrý kolektiv před finančním ohodnocením. Na druhou stranu pro generaci Z není důležitá známost firmy ani klientů. V případě volby marketingové agentury generace Z preferuje spíše menší marketingové agentury z důvodu rodinnějšího kolektivu a rychlejšího kariérního růstu.
Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře
Kovář, David
Kovář, D. Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků nejmenované marketingové agentury. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření u významných klientů marketingové agentury. Dotazníkový výzkum měl návratnost přibližně 30 %. Následně je provedena anonymizovaná rešerše péče o zákazníky u třinácti konkurenčních marketingových agentur. Na základě výsledků obou výzkumů vznikají doporučení pro zvýšení kvality péče ve vybrané marketingové agentuře. U doporučení byly vyčísleny náklady pro lepší určení priorit zapracování. Na základě provedených výzkumů vyšlo najevo, že zkoumaná marketingová agentura má až na výjimky spokojené zákazníky a její servis má vysoký standard. Slabé stránky marketingové agentury jsou rychlost, práce se sociálními sítěmi a nevhodný výběr některých předností pro prezentaci k zákazníkům. V porovnání s konkurencí naopak marketingová agentura disponuje výhodou v nabízené komplexnosti služeb a edukací klientů.
Procesy v reklamní agentuře Dentsu Czech Republic
Jelínek, Jakub ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat procesy v marketingové agentuře Dentsu Czech Republic a dále pomocí interního dotazníku zjistit, jak jsou zaměstnanci s nastavením procesů spokojení. Teoretická část popisuje teorii podnikových procesů a procesního řízení, dále popisuje směry moderního managementu, následně se soustředí na marketingové agentury a procesy, které tradičně využívají, a nakonec shrnuje historii a současnost marketingové agentury Dentsu. Praktická část práce analyzuje interní podklady projektové kanceláře Dentsu Czech Republic a popisuje nastavení firemních procesů. Zároveň vyhodnocuje interní dotazník spokojenosti zaměstnanců s procesy. Nakonec provádí strategickou analýzu McKinseyho 7S.
Podnikatelský záměr - založení marketingové agentury se zaměřením na affiliate marketing
Janíček, Jaroslav ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření realistického a aplikovatelného podnikatelského záměru na marketingovou agenturu. Sekundárním cílem je zjištění situace na trhu a její odhad do budoucnosti v závislosti na českých ale i zahraničních trendech. Na základě tržních analýz a posbíraných informací z online prostředí byl vytvořen podnikatelský záměr na marketingovou agenturu. Agentura v současnosti působí v České republice a proto práce vychází i z praktických vědomostí a zkušeností. Analýza trendů do roku 2018 nám dává poměrně jasný obrázek vývoje trhu v budoucnosti. Přínosem této práce je rozšíření povědomí o affiliate marketingu, který je spíše na okraji online marketingových kanálů. Neméně důležitým přínosem je odhad trendů na vývoj affiliate marketingu v budoucích letech. Samotný podnikatelský záměr je a bude realizovaný v praxi.
Tvorba promo-akce na vybraný produkt
HOMOLKOVÁ, Monika
Tvorba promo-akce je velmi náročný proces s dobře promyšlenými kroky. Tato bakalářská práce popisuje plán a realizaci promo-akce nového druhu mléčného řezu Mlsánek v supermarketech a hypermarketech. Promo-akce byla vedena a realizována profesionální marketingovou agenturou. Součástí jejich práce je nejen plánování, tisk propagačních materiálů, příprava propagačních předmětů, ale i školení hostesek a promotérů. Budoucí náklady byly zpracovány a předloženy zadavateli. Bakalářská práce zahrnuje, jak teoretickou přípravu problematiky, tak také zprostředkovaná data celého procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.