| |
| |
|
Marketingový mix sportovního centra
Veličková, Daniela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce „Marketingový mix sportovního centra“ je podrobná analýza problematiky týkající se marketingové strategie v podniku nabízejícím služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část je věnována obecnému východisku, které je pro zpracování následujících částí nedílnou součástí. Analytická část zkoumá rozbor aktuální situace sportovního centra. Na základě vypracované analýzy jsou podniku představeny konkrétní návrhy, které by měly význačně posílit celkovou marketingovou strategii podniku a které jsou připraveny k okamžité implementaci do praxe.
|
|
Sports event management
Bajus, Samuel ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Hlavním cílem této závěrečné diplomové práce je analýza metodologie managementu sportovní akce a následně komplexní popis a její praktické využití na reálně uskutečněné sportovní akce (NOAH Golf Tournament) pro korporátní účely na základě rozboru jednotlivých ekonomických, marketingových a organizačních aspektů. Součástí práce je i představení rostoucího významu golfu včetně analýzy trhu golfu v Číně.
|