Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problémy ředitelek samostatných mateřských škol v jednotlivých fázích jejich profesní dráhy
Sedláková, Hana ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
NÁZEV: Problémy ředitelek samostatných mateřských škol v jednotlivých fázích jejich profesní dráhy AUTOR: Hana Sedláková KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE:PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá problémy ředitelek samostatných mateřských škol v jednotlivých fázích jejich profesní dráhy, jimž v odborné literatuře nebyla věnována pozornost. Základním východiskem se staly výsledky výzkumu etap profesní dráhy ředitelů základních škol v ČR, které rozkryly jejich charakteristické znaky. Teoretická část práce se nejprve věnuje dosavadním poznatkům o etapách profesní dráhy ředitelů škol v ČR, ale i v zahraničí, poté se zaměřuje na jejich potřeby a problémy. Současně nahlíží na problematiku ředitelek samostatných právních subjektů mateřských škol ČR. Rekapituluje a posuzuje jejich postavení v českém vzdělávacím systému, včetně důležitých determinant mateřských škol, jež mohou vyvolávat specifické problémy ředitelek v jednotlivých etapách kariéry. Výzkumná část je členěna na tři základní oblasti: vnitřní, vnější a osobní. Celá výzkumná část je vedena cílem práce a výzkumnými otázkami. Ty hledají odpovědi na to, zda jednotlivé fáze profesní dráhy ředitelek implikují (zahrnují) odlišné problémy různé intenzity, nebo zda se tyto problémy v průběhu profesní dráhy příliš nemění....
Problémy ředitelek samostatných mateřských škol v jednotlivých fázích jejich profesní dráhy
Sedláková, Hana ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
NÁZEV: Problémy ředitelek samostatných mateřských škol v jednotlivých fázích jejich profesní dráhy AUTOR: Hana Sedláková KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE:PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá problémy ředitelek samostatných mateřských škol v jednotlivých fázích jejich profesní dráhy, jimž v odborné literatuře nebyla věnována pozornost. Základním východiskem se staly výsledky výzkumu etap profesní dráhy ředitelů základních škol v ČR, které rozkryly jejich charakteristické znaky. Teoretická část práce se nejprve věnuje dosavadním poznatkům o etapách profesní dráhy ředitelů škol v ČR, ale i v zahraničí, poté se zaměřuje na jejich potřeby a problémy. Současně nahlíží na problematiku ředitelek samostatných právních subjektů mateřských škol ČR. Rekapituluje a posuzuje jejich postavení v českém vzdělávacím systému, včetně důležitých determinant mateřských škol, jež mohou vyvolávat specifické problémy ředitelek v jednotlivých etapách kariéry. Výzkumná část je členěna na tři základní oblasti: vnitřní, vnější a osobní. Celá výzkumná část je vedena cílem práce a výzkumnými otázkami. Ty hledají odpovědi na to, zda jednotlivé fáze profesní dráhy ředitelek implikují (zahrnují) odlišné problémy různé intenzity, nebo zda se tyto problémy v průběhu profesní dráhy příliš nemění....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.