Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Organizace neziskového kulturního projektu / fotografické výstavy
Müllerová, Barbora ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá organizací neziskového kulturního projektu -- fotografické výstavy. Vychází z teorií projektového managementu a marketingu umění, které porovnává s praxí zkušeného organizátora výstav Jana Foltána. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, z nichž v první představuji osobu a dílo Jana Foltána, jehož zkušenosti tvoří praktickou část následujících kapitol. Ve druhé kapitole uvádím principy projektového managementu, které tvoří teoretický základ práce. Další kapitola se věnuje marketingu kulturního projektu, kde je velký důraz kladen na Public Relations a Media Relations. Část této kapitoly je také věnována organizaci vernisáže a dobročinné aukce uměleckých děl. Svůj prostor dostal i výzkum zabývající se faktory, které ovlivňují návštěvnost výstav uměleckých děl. Důležitou součástí PR i financování je sponzoring, jehož význam je patrný z kapitoly o financování. Pátá kapitola se zabývá realizací výstav včetně výběru námětu, zajištění lokace, logistiky a časového harmonogramu. Následující část práce je věnována spojení kulturního projektu s charitou a motivaci člověka svým dílem pomáhat. Poslední kapitola se zabývá brandingem umělce, tedy vytváření jeho značky, které je mimo jiné velmi důležité pro zajištění návštěvnosti výstav.
Fundraising neziskového kulturního projektu
Koulová, Lucie ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o fundraisingu neziskového kulturního projektu, tj. o získávání finančních a nefinančních prostředků potřebných k organizaci charitativní akce. V teoretické části je práce zaměřena na definování neziskového sektoru a pojmu fundraising, dále je věnována pozornost pravidlům a metodám fundraisingu a zdrojům financování neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na organizaci a fundraising Charitativní aukce občanské sdružení Máme otevřeno? se zaměřením na porovnání "zvýhodněných" cen vztahujících se k pořádání charitativní, neziskové aukce s cenami reálně účtovanými podnikatelským subjektům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.