Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informační zdroje voličů ve sněmovních volbách 2021
Kovaliková, Anežka ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Just, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá vztahem mezi volebními preferencemi a konzumovanými médii. Její první hypotéza je postavena na předpokladu, že média ovlivňují volební preference, tedy že voliči různých politických subjektů konzumují různá média. Druhá hypotéza uvádí, že voliči antisystémových stran častěji konzumují dezinformační média. V teoretické části text vysvětluje koncept dezinformace, agenda-setting, dezinformačního média, informační bubliny, konfirmačního zkreslení a antisystémové strany. Výzkum je prováděn dotazníkem distribuovaným ve skupinách na sociální síti Facebook a soustředí se na osm politických subjektů přítomných ve sněmovně ve volebním období před nebo po českých sněmovních volbách v říjnu 2021. Druhá polovina práce se zaměřuje na výsledky dotazníkového šetření a jejich diskuzi. Je rozdělena do podkapitol, z nichž každá představuje výsledky pro individuální politické subjekty. Poslední podkapitola kombinuje všechna data a uvádí je do kontextu.
Vývoj konzumace médií u generací Y a Z
Kotálová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem konzumace médií u generací Y a Z. Vychází z aktuální problematiky, jejíž podstatou jsou shody a zároveň drobné odlišnosti v konzumaci médií u těchto generací. Cílem této práce je se na tyto shody a odlišnosti zaměřit, zanalyzovat je na základě dostupných dat a zároveň přinést pohled vlastní, a to prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané informace mohou být nápomocny všem zainteresovaným skupinám zaměstnavatelům, marketérům apod. Práce obsahuje celkem pět kapitol, z nichž tři tvoří část teoretickou a dvě část praktickou. První kapitola představuje média v teoretické rovině, druhá vysvětluje podstatu vzniku jednotlivých generací a třetí uvádí principy tvorby dotazníku jako techniky sběru dat. Čtvrtá kapitola představuje některé poznatky o konzumaci médií u obou generací a pátá tyto informace pomocí hypotéz ověřuje v dotazníkovém šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.