Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační aktivity města Plzně v období realizace projektu Plzeň - Evropské hlavní město kultury 2015
Hlaváčová, Šárka ; Suk, Pavel (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Cílem práce je analýza a zhodnocení komunikačních aktivit města Plzně, resp. obecně prospěšné společnosti Plzeň 2015, které se vztahují k přípravě a realizaci projektu "Plzeň - Evropské hlavní město kultury 2015". V rámci práce byla vymezena dvě sledovaná období. Prvním je období kandidatury, tj. období od září 2007, kdy Zastupitelstvo města Plzně odsouhlasilo záměr, že se Plzeň bude ucházet o titul EHMK 2015 do vyhlášení výsledků soutěže v září 2010. Druhým je období od vítězství Plzně v soutěži do současnosti tj. do konce měsíce dubna 2015. Práce se zaměřuje především na komunikaci projektu směrem k obyvatelům města Plzně a plzeňského regionu. Nejprve je v práci popsán teoretický koncept městského marketingu. Dále se práce zaměřuje na analýzu základních rozvojových dokumentů města, které úzce souvisí s projektem EHMK. V další části je představen historický vývoj projektu a proces výběru měst a nastíněny okolnosti přípravy projektu a následné kandidatury a uvedeny základní vize a cíle, které byly předloženy v přihlášce do soutěže. Poté se práce zabývá analýzou komunikační kampaně a propagací projektu v době kandidatury a komunikačním aktivitám a používaným komunikačním nástrojům v době po vítězství města v soutěži do současnosti. Za účelem zjištění úspěšnosti komunikačních aktivit byl proveden...
Persvazivní komunikace potravinářských firem v edukativní oblasti
Mikulka, Jan ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Persvazivní komunikace potravinářských firem v edukativní oblasti se zabývá komunikačními aktivitami, které vyvíjejí potravinářské firmy na studenty středních odborných škol a učilišť, budoucí profesionály v oblasti gastronomie. Cílem práce je prozkoumat persvazivní techniky a prostředky, které firmy používají k ovlivňování v edukativní oblasti. Součástí výzkumu je deskriptivní analýza komunikace na tyto cílové skupiny. Důraz je kladen na jazykovou analýzu, která je třeba pro dešifrování marketingových sdělení, které jsou umístěny ve školních materiálech a prostorách školy. Nastíněna je i situace problematiky reklamních sdělení ve školních učebnicích na obecné rovině. Součástí práce je také vyjádření zaměstnankyně Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, autorky učebnice Technologie přípravy pokrmů a profesionálních šéfkuchařů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.