Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Animační knihovna se zaměřením na skeletální animace
Dokoupil, Petr ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato práce prezentuje návrh animačního enginu dostatečně flexibilního k tomu, aby pojal širokou škálu algoritmů pro animaci, s jednotným přístupem ke každé z nich. Jedním z hlavních cílů byla podpora vytváření komplexních animovaných sekvencí s vysokou mírou kontroly nad prováděním animací. Hlavní animační technika použitá v enginu je skeletální animace a některé její varianty jsou již v základu obsaženy, nicméně ve všech fázích vývoje byly brány v potaz i ostatní animační techniky a výsledná architektura není přímo závislá na žádné z nich.
Program pro ovládání robotického ramene přes internet
Zbirovský, Jiří ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalárské práce je navržení a implementování, jakým zpusobem je možné pripojit robotické rameno k internetu, aby jej bylo možné rídit na dálku. Dalším bodem je navržení a naprogramování aplikace, pomocí které se bude rameno pres internet ovládat. Také se zabývá technickými možnostmi ramene a jaké jsou další typy pohonu pro tyto ramena.
Program pro ovládání robotického ramene přes internet
Zbirovský, Jiří ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalárské práce je navržení a implementování, jakým zpusobem je možné pripojit robotické rameno k internetu, aby jej bylo možné rídit na dálku. Dalším bodem je navržení a naprogramování aplikace, pomocí které se bude rameno pres internet ovládat. Také se zabývá technickými možnostmi ramene a jaké jsou další typy pohonu pro tyto ramena.
Animační knihovna se zaměřením na skeletální animace
Dokoupil, Petr ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Tato práce prezentuje návrh animačního enginu dostatečně flexibilního k tomu, aby pojal širokou škálu algoritmů pro animaci, s jednotným přístupem ke každé z nich. Jedním z hlavních cílů byla podpora vytváření komplexních animovaných sekvencí s vysokou mírou kontroly nad prováděním animací. Hlavní animační technika použitá v enginu je skeletální animace a některé její varianty jsou již v základu obsaženy, nicméně ve všech fázích vývoje byly brány v potaz i ostatní animační techniky a výsledná architektura není přímo závislá na žádné z nich.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.