Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody kariérního koučinku a poradenství
Junková, Lucie
Bakalářská práce se zabývá tématy kariérního koučinku a poradenství zaměřeného na studenty středních škol v České republice. Základními aspekty práce jsou zmíněné pojmy, jež jsou popsány v návaznosti na rámcové programy středních škol, dále jsou uvedeny teoretické podklady koučinku a kariérního poradenství spojené s tématy motivace a nerozhodnosti. Cílem práce je návrh postupu v oblasti kariérního koučinku a poradenství jako podpora pro mladé lidi při stupu na trh práce. Tento návrh byl testován s pilotní skupinou studentů. Ze získaných informací z metodického postupu bylo sestaveno dotazníkové šetření. Datový soubor byl poté analyzován za pomoci statistických nástrojů. Strukturované rozhovory odrážely výsledky z dotazníkového šetření, kde byly určité problematiky zkoumány hlouběji. Výsledky jsou zdrojem doporučení a podnětu do diskuse vztahující se ke vstupu absolventů středních škol na trh práce.
Koučování jako metoda rozvoje osobnosti
Čerkasová, Irena ; Cipro, Martin (vedoucí práce) ; Tomanová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou koučování s důrazem na oblast kariéry a rozvoje osobnosti. Koučování se stává novým fenoménem, který pomáhá člověku objevit a maximálně využít svůj vlastní potenciál. Pomocí kvalitativního výzkumu bylo zjištěno o jaké služby koučování, mají lidé zájem. Jedním z dílčích cílů diplomové práce bylo také analyzovat současné směry a trendy koučování. V praktické části byly ověřeny teoretické informace z odborných zdrojů a z dotazníkového šetření vyplynulo, že klienti nejčastěji využívají služeb kouče v oblasti mezilidských vztahů, řízení finančních zdrojů a v získávání možností uplatnění na trhu práce. V závěru diplomové práce hodnotím splnění stanovených cílů práce a navrhuji doporučení k využití zvoleného tématu do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.