Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ruská imperiální válka a potřeba pomoci Ukrajině během války a po ní
Švejnar, Jan
V této eseji se na základě historického pohledu na imperiální ambice Ruska a Sovětského svazu zabývám Putinovou invazí na Ukrajinu a potřebou rozhodné pomoci západu Ukrajině během války a po ní. Zdůrazňuji, že role, kterou v západní reakci sehrály země středovýchodní Evropy, byla rozhodující, stejně jako je a v budoucnu může být jiným způsobem rozhodující role Číny. Západní sankce doposud nebyly příliš účinné, protože Evropa nadále dovážela ruskou ropu a plyn a většina západních firem Rusko neopustila. Na globální úrovni Putinova invaze na Ukrajinu také do značné míry předznamenává, že se žádná země nikdy nevzdá svých jaderných zbraní výměnou za bezpečnostní záruky velmocí.
Komunikace tiskového mluvčího prezidenta republiky Jiřího Ovčáčka na sociální sítí Twitter v období invaze na Ukrajině
Černochová, Karolína ; Zápotocký, Jan (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá politickou komunikaci Jiřího Ovčáčka, tiskového mluvčího prezidenta Miloše Zemana, na sociální síti Twitter. Analyzuje jeho komunikaci během dvou měsíců před a po invazi na Ukrajinu. Zaměřuje se na tweety z oficiálního profilu @PREZIDENTmluvci (nyní @exPRESIDENTCR) v období od 24. ledna do 23. března 2023. Srovnáváme komunikační strategie, zkoumá vývoj a analyzuje, jak vytváří konstrukci reality, zejména v kontextu "My (Hrad)" vs. "Oni (občané)". Také se zabývá vztahem politické komunikace a nových médií, s důrazem na sociální sítě. Teoretická část práce poskytuje přehled politické komunikace v různých časových obdobích a v kontextu nových médií. Metodologická část zahrnuje výzkumné otázky, cíle, volbu vzorku a metody analýzy. Analytická část práce zkoumá komunikaci Jiřího Ovčáčka jako tiskového mluvčího během dvou měsíců před a po invazi na Ukrajinu. První část se věnuje analýze jeho komunikace před invazí a druhá část zkoumá první měsíc probíhající invaze. Tyto dva měsíce jsou poté srovnány a je analyzován vývoj komunikace. Zvláštní pozornost práce věnuje konstrukci reality a důrazu na rozdělení mezi "My" (Hrad) a "Oni" (občané ČR). Celkově tato práce poskytne důkladný pohled na komunikační strategie Jiřího Ovčáčka a jejich dopad na veřejnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.