Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr - založení internetového magazínu
Olejník, Martin ; Hvězda, Ing Vojtěch (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení internetového magazínu. Práce obsahuje základní teorie, které jsou následně převedeny a aplikovány v praxi. V teoretické části jsou obsaženy základní teoretické poznatky, které jsou poté převedeny a aplikovány v praxi. V praktické části je provedena analýza a průzkum trhu včetně konkurenčního prostředí. Poslední část obsahuje skutečný podnikatelský záměr a vlastní návrhy řešení.
IT podpora redakce internetového magazínu
Wagenknecht, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem práce je analýza nabídky trhu s informačními technologiemi, které podpoří aktivity redakce internetového magazínu. Práce je nejprve zaměřena na rešerši relevantních zdrojů, následně je provedena analýza prostředí, ve které je vysvětleno, co je pro tento obor podnikání charakteristické a s čím se potýká. Další část se věnuje analýze procesů a informační potřebě dle metodiky MMABP. Skrze kombinaci různých pohledů jsou pomocí metodiky MMDIS následně získány potřeby redakce a v závěrečné části práce je proveden průzkum a zhodnocení současného stavu IT trhu pro oblast redakcí v oblasti komplexních a samostatných modulů podnikových systémů. Předpokládám, že výsledky práce pomohou především majitelům redakce, šéfredaktorům, případně podnikatelům, kteří plánují redakci založit. Výsledky práce by mohly zaujmout také vývojáře, kteří díky lepšímu pochopení tohoto typu podnikání mohou navrhnout software na míru, který zatím vlastníci redakcí postrádají, či lepší obdobu současného řešení.
Problematika založení internetového magazínu - legislativa, postupy, realizace.
Pečenková, Tereza ; Benda, Josef (vedoucí práce) ; Chudoba, David (oponent)
Bakalářská práce ve své teoretické části pojednává o principech, právních nutnostech a teoretických základech nutných pro založení internetového volnočasového magazínu. Nejdříve se věnuje definici pojmu internetový magazín, poté právním předpisům postihující jakoukoliv internetovou periodickou publikaci. Zabývá se i potenciálním financováním, marketingovým plánem a základem pro úspěšnou marketingovou kampaň. Praktická část práce se zabývá jednotlivými kroky nutnými pro založení internetového magazínu, návrhem jednotlivých kroků, technickou částí nutnou pro provoz jakékoliv webové stránky až po založení konkrétní stránky magazínu. Nakonec se zaměřuje na obecné roviny publikování článků.
Podnikatelský záměr - založení internetového magazínu
Olejník, Martin ; Hvězda, Ing Vojtěch (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení internetového magazínu. Práce obsahuje základní teorie, které jsou následně převedeny a aplikovány v praxi. V teoretické části jsou obsaženy základní teoretické poznatky, které jsou poté převedeny a aplikovány v praxi. V praktické části je provedena analýza a průzkum trhu včetně konkurenčního prostředí. Poslední část obsahuje skutečný podnikatelský záměr a vlastní návrhy řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.