Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Extensive reading. Position and Practices of Using Graded Readers in Prague Grammar Schools and Students' Attitudes to a Particular Programme
Fridrich, Pavel ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Müller Dočkalová, Barbora (oponent)
Diplomová práce Extenzivní čtení - pozice a praxe využívání adaptované literatury na Pražských gymnáziích a postoj studentů ke konkrétnímu programu představuje fenomén extenzivního čtení. Zabývá se jeho historií, teoretickými východisky, empirickými studiemi, materiálem pro extenzivní čtení - graded readers and přínosy tohoto souboru praktik pro výuku a učení se anglickému jazyku. Analytická část práce nabízí důvody pro vysvětlení velkého kontrastu mezi potenciálem extenzivního čtení a implementací do výuky, která je spíše výjimečná a jejíž praxe je často v rozporu s principy extenzivního čtení. Pro nalezení důvodů pak práce analyzuje charakter výuky anglického jazyka v zemích, kde je extenzivní čtení součástí kurikula. Praktická část práce posuzuje rozsah a charakter pronikání extenzivního čtení do výuky na relevantních pražských gymnáziích. Ve své druhé části se zaměřuje na praktiky gymnázia v Mělníku, kde probíhá systematické čtení adaptované literatury. Dotazníkovým šetřením jsou zjišťovány postoje studentů k projektu I read, you read, we read financovaného Evropskou unií. Odpovědi slouží k posouzení úspěšnosti tohoto projektu. Klíčová slova: Extenzivní čtení, metodologie výuky cizího jazyka, implicitní učení, adaptovaná literatura, implementace do kurikula
Využití her ve sportovní přípravě dětí
Fuks, Daniel ; Perič, Tomáš (vedoucí práce) ; Arnošt, Pavel (oponent)
Hlavním cílem této práce je na základě teoretických východisek přiblížit problém využívání her ve sportovní přípravě dětí a mládeže. Dalším cílem je zjistit, jestli můžeme účelně rozvíjet určité dovednosti pomocí určených forem her a uvést příklady jednotlivých her. V práci vycházíme z odborné literatury a vědeckých prací. Zjistili jsme, že učení dovednostem může být efektivnější herní formou. Klíčová slova: Hra, implicitní učení, trénink, děti

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.