Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění neuromarketingu při vyhodnocování chování spotřebitelů
Doležel, Libor ; MBA, Michael Hanzelka, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat pomocí metody měření reakčních časů postoje spotřebitelů ke značkám, a to pomocí implicitního asociačního testu, který je neuromarketingovým nástrojem. V teoretické části jsou rozvedeny jednotlivé metody a techniky používané v neuromarketingu, rovněž jeho etická problematika a pojednává se zde i o značce. Analytická část je zaměřena na analýzu získaných dat respondentů. V návrhové části se pojednává o možné změně postojů spotřebitelů ke značkám.
Uplatnění neuromarketingu při vyhodnocování chování spotřebitelů
Doležel, Libor ; MBA, Michael Hanzelka, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat pomocí metody měření reakčních časů postoje spotřebitelů ke značkám, a to pomocí implicitního asociačního testu, který je neuromarketingovým nástrojem. V teoretické části jsou rozvedeny jednotlivé metody a techniky používané v neuromarketingu, rovněž jeho etická problematika a pojednává se zde i o značce. Analytická část je zaměřena na analýzu získaných dat respondentů. V návrhové části se pojednává o možné změně postojů spotřebitelů ke značkám.
Jazyková norma a možné způsoby jejího zjišťování
Beneš, Martin
V první části příspěvek postuluje potřebu empirického výzkumu v oblasti (české) teorie jazykové kultury. V návaznosti na článek J. Homoláče a I. Nebeské (2000) se na (metodologické rovině) předpokládá, že uživatelé jazyka si jednotlivé jazykové prostředky spojují s tzv. stylistickými indexy, tj. s určitými charakteristikami, které si vytváří na základě své zkušenosti s tím, v jakých komunikačních situacích se tyto prostředky ne/používají, a v jakých jsou tedy ne/náležité. Ve své druhé části příspěvek stručně představuje možné experimentální metody, které by bylo možné využít pro zjištění, s jakými prostředky si mluvčí spojují jaké stylistické indexy. V centru pozornosti je zejména tzv. test implicitních asociací (Implicit Association Test).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.