Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšířená realita pro deskové hry a vzdělávací aplikace
Záleský, Jiří ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejího užití pro stolní hry a výukové aplikace na interaktivním stole. Cílem bylo vytvoření samostatného systému umožňujícího snadné vytváření her pro interaktivní stůl, a to formou návrhu systému umožňujícího komunikaci s interaktivním stolem a vývojem demoaplikace, která prezentuje funkcionalitu systému. V části týkající se návrhu systému byly představeny v práci použité technologie a nástroje, např. C++, Qt nebo Catkin, a vytvořen první návrh hry - demoaplikace. V implementační části je vysvětlen způsob převodu návrhu na fungující aplikaci, včetně popisu vnitřní struktury aplikace. Poslední část práce, věnovaná testování, přináší kromě odhalení chyb aplikace i další návrhy na její rozšíření v budoucnu. Výsledkem práce je fungující systém pro rozšířenou realitu a demoaplikace na něho navazující, což v budoucnu poslouží k vytváření dalších programů využívajících interaktivní stůl. Systém je určený pro použití na interaktivním stole ARTable3.
VR prostředí pro návrh interiéru
Foltán, Jakub ; Šoustek, Petr (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Virtuální realita v současnosti začíná přesahovat mimo zábavní průmysl i do jiných odvětví. Může nabídnout pocit přenesení na jiné místo, nebo vizualizaci předmětů, které ještě nejsou v realitě vytvořeny. Bakalářská práce je zaměřena na virtuální realitu jako prostředek pro návrh interiéru. Teoretická část práce vymezuje samotný pojem virtuální reality a základní pojmy pro získání orientace v dané problematice, včetně historického vývoje. Dále se práce zabývá herními enginy, kde je stručně popsána historie jejich vzniku, nezbytnými komponentami a výběrem nejpoužívanějších enginů pro vývoj virtuální reality. Praktická část se zabývá tvorbou prostředí, které bude vhodné pro návrh interiéru včetně interaktivních prvků.
Simulace a vizualizace letu golfového míče
Opletal, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulací a vizualizací letu golfového míče. Výsledná aplikace byla implementována s využitím enginu Unity a fyzikální knihovny PhysX. Aplikace obsahuje implementaci základní golfové aerodynamiky a pokročilou vizualizaci včetně jednoduché herní logiky. Výsledné řešení je možné použít jako součást levného golfového simulátoru. V práci je popsán teoretický úvod, existující řešení, základní fyzikální principy letu míče, návrh aplikace, tvorba hřišť a implementace. Závěr práce obsahuje experimenty s výsledným řešením a je v něm shrnut dosažený výsledek.
VR prostředí pro návrh interiéru
Foltán, Jakub ; Šoustek, Petr (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Virtuální realita v současnosti začíná přesahovat mimo zábavní průmysl i do jiných odvětví. Může nabídnout pocit přenesení na jiné místo, nebo vizualizaci předmětů, které ještě nejsou v realitě vytvořeny. Bakalářská práce je zaměřena na virtuální realitu jako prostředek pro návrh interiéru. Teoretická část práce vymezuje samotný pojem virtuální reality a základní pojmy pro získání orientace v dané problematice, včetně historického vývoje. Dále se práce zabývá herními enginy, kde je stručně popsána historie jejich vzniku, nezbytnými komponentami a výběrem nejpoužívanějších enginů pro vývoj virtuální reality. Praktická část se zabývá tvorbou prostředí, které bude vhodné pro návrh interiéru včetně interaktivních prvků.
Rozšířená realita pro deskové hry a vzdělávací aplikace
Záleský, Jiří ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejího užití pro stolní hry a výukové aplikace na interaktivním stole. Cílem bylo vytvoření samostatného systému umožňujícího snadné vytváření her pro interaktivní stůl, a to formou návrhu systému umožňujícího komunikaci s interaktivním stolem a vývojem demoaplikace, která prezentuje funkcionalitu systému. V části týkající se návrhu systému byly představeny v práci použité technologie a nástroje, např. C++, Qt nebo Catkin, a vytvořen první návrh hry - demoaplikace. V implementační části je vysvětlen způsob převodu návrhu na fungující aplikaci, včetně popisu vnitřní struktury aplikace. Poslední část práce, věnovaná testování, přináší kromě odhalení chyb aplikace i další návrhy na její rozšíření v budoucnu. Výsledkem práce je fungující systém pro rozšířenou realitu a demoaplikace na něho navazující, což v budoucnu poslouží k vytváření dalších programů využívajících interaktivní stůl. Systém je určený pro použití na interaktivním stole ARTable3.
Simulace a vizualizace letu golfového míče
Opletal, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulací a vizualizací letu golfového míče. Výsledná aplikace byla implementována s využitím enginu Unity a fyzikální knihovny PhysX. Aplikace obsahuje implementaci základní golfové aerodynamiky a pokročilou vizualizaci včetně jednoduché herní logiky. Výsledné řešení je možné použít jako součást levného golfového simulátoru. V práci je popsán teoretický úvod, existující řešení, základní fyzikální principy letu míče, návrh aplikace, tvorba hřišť a implementace. Závěr práce obsahuje experimenty s výsledným řešením a je v něm shrnut dosažený výsledek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.