Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obraz amerického filmu v 50. letech v Československu
Poliačik, Cyril ; Kopeček, Michal (vedoucí práce) ; Koura, Petr (oponent)
Tato práce se věnuje obrazu amerického filmu vytvářeného novináři v československých filmových periodikách v období po 2. světové válce a v 50. letech v Československu. Kladu si za cíl ukázat nakolik se pohled československých filmových novinářů na americkou kinematografii ve vytyčeném období měnil, jaká témata zahrnoval a nakolik se shodoval s ideologickou linií KSČ. V práci jsem vycházel z dobových filmových periodik, především časopisů Kino, Filmová práce, Filmové noviny a komunistického kulturního časopisu Tvorba. První kapitola práce pojednává o kulturní a politické situaci, především v období třetí republiky, se zaměřením na filmová periodika a filmové novináře. Druhá kapitola je samotný pohled na americký film prezentovaný v československých filmových periodikách. Tato kapitola sestává z pěti částí, přičemž první část je obecné uvedení a definování konkrétních jevů a zbylé čtyři ukazují obraz amerického filmu na konkrétních tématech.
Obraz amerického filmu v 50. letech v Československu
Poliačik, Cyril ; Kopeček, Michal (vedoucí práce) ; Koura, Petr (oponent)
Tato práce se věnuje obrazu amerického filmu vytvářeného novináři v československých filmových periodikách v období po 2. světové válce a v 50. letech v Československu. Kladu si za cíl ukázat nakolik se pohled československých filmových novinářů na americkou kinematografii ve vytyčeném období měnil, jaká témata zahrnoval a nakolik se shodoval s ideologickou linií KSČ. V práci jsem vycházel z dobových filmových periodik, především časopisů Kino, Filmová práce, Filmové noviny a komunistického kulturního časopisu Tvorba. První kapitola práce pojednává o kulturní a politické situaci, především v období třetí republiky, se zaměřením na filmová periodika a filmové novináře. Druhá kapitola je samotný pohled na americký film prezentovaný v československých filmových periodikách. Tato kapitola sestává z pěti částí, přičemž první část je obecné uvedení a definování konkrétních jevů a zbylé čtyři ukazují obraz amerického filmu na konkrétních tématech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.