Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návštěvní terénní služba - součást sesterské praxe v ambulanci praktického lékaře pro dospělé
SŮVOVÁ, Nikola
Tato bakalářská práce se zabývá návštěvní terénní službou jako součástí práce sestry v ordinaci praktického lékaře pro dospělé. Návštěvní terénní služba má význam pro starší pacienty, pro pacienty s chronickými onemocněními, handicapované pacienty nebo pacienty v rekonvalescenci. Nese s sebou plno výhod, udržuje rodinu pohromadě, udržuje pacienta v domácím prostředí, poskytuje infuzní terapii, provádí převazy ran. Návštěvní terénní služba poskytovaná sestrou z ordinace praktického lékaře pro dospělé je rychlejší než domácí péče, sestra přímo komunikuje s lékařem, který jí zadává ordinace. Cílem této bakalářské práce je zjistit informovanost pacientů z ordinací praktických lékařů pro dospělé o možnosti využití návštěvní terénní služby sestrou v domácím prostředí. A zjistit přínos návštěvní terénní služby sestrou a vnímání pacientů z ordinací praktických lékařů pro dospělé. V této bakalářské práci je použit kvantitativní výzkum, použita je metoda dotazování a jako technika je použit vlastní dotazník. Z výsledků výzkumu vyplývá, že informovanost o návštěvní terénní službě je malá. Ovšem pacienti, kteří návštěvní terénní službu využili, ji hodnotí pozitivně a vnímají ji jako přínosnou pro svůj zdravotní stav. Praktickým výstupem práce je informační leták, který má sloužit ke zvýšení informovanosti pacientů o návštěvní terénní službě a pobízet pacienty, k tomu aby se o této službě informovali u svého praktického lékaře.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
Sociální služby pro seniory - porovnání nabídky mezi Havířovem a Českými Budějovicemi
LUKESZOVÁ, Renáta
Název mé bakalářské práce je Sociální služby pro seniory {--} porovnání nabídky mezi Havířovem a Českými Budějovicemi. Uvedené téma jsem si vybrala proto, že naše populace stárne a přibývá osob nad 60 let. Senioři si často nejsou schopni, v důsledku věku či zhoršeného zdravotního stavu, sami zabezpečit péči o vlastní osobu. Vznik sociálních služeb je přínosem, můžou seniorům potřebnou péči zabezpečit. Cílem bakalářské práce bylo porovnat sociální služby pro seniory v Českých Budějovicích a Havířově. Hypotézou jsem předpokládala, že nabídka sociálních služeb pro seniory je v porovnávaných oblastech podobná. Pro výzkum jsem si zvolila dvě základní metody a techniky sběru dat {--} metodu dotazování (technika rozhovoru s poskytovateli služeb) a metodu analýzy dokumentů (obsahová analýza dokumentů informujících o dané službě {--} letáčky, internetové stránky). Jako hlavní techniku výzkumu jsem zvolila řízený rozhovor s poskytovateli služeb. Během rozhovoru jsem zadávala 10 ustálených otázek. Získané údaje jsem zapisovala do tabulek pro získání lepší přehledností o daných službách (viz přílohy). Techniku obsahové analýzy dokumentů informujících o dané službě (letáčky, internetové stránky) jsem zvolila jako doplňkovou, protože těchto dokumentů jsem nezískala mnoho (důsledku změn spojených se zavedením nového zákona č.108/2006Sb. o sociálních službách). Získané informace o službách jsem porovnávala podle formy služby (ambulantní, terénní, pobytové) a podle počtu poskytovatelů jednotlivých služeb (pobytové služby - domovy pro seniory, centra denních služeb, domovy s pečovatelskou službou, poradny, zařízení s činností pro osoby se zdravotním postižením, pečovatelské a ošetřovatelské služby, volnočasové aktivity a organizace založené na dobrovolnické bázi) v uvedených městech pomocí tabulek a grafů. Z těchto tabulek a grafů vyplynulo, že nabídka sociálních služeb pro seniory je ve městech České Budějovice a Havířov velmi podobná. Liší se pouze v počtu poskytovatelů těchto služeb. V Havířově je méně poskytovatelů jednotlivých služeb než v Českých Budějovicích. Výzkum byl proveden k datu 13.4.2007.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.