Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012
Vacíková, Martina ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012 je deskripce komunikačních aktivit této společnosti, která je tradičním výrobcem doplňků stravy. Cílem práce je popsat specifika marketingové komunikace společnosti na bázi teoretického základu, který je platný pro tržní segment, v němž podniká. Společnost komunikuje všemi prostředky marketingového mixu, z čehož plyne její komplexní strategie. Práce tedy analyzuje tyto základní prostředky. Při deskripci jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, které společnost Walmark využívá, je kladen důraz na nejvíce visibilní kanály. Kromě toho práce zmiňuje legislativní omezení, která jsou platná pro propagaci doplňků stravy. Na základě primárního výzkumu hodnotí, zda je značka a její komunikace mezi spotřebiteli známá, a rovněž zkoumá zaměření komunikace v rámci produktového portfolia. Vedle doplňků stravy vyrábí společnost volně prodejné léky. Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na komunikaci v oblasti doplňků stravy, propagaci volně prodejných léků zmiňuje v případě televizní reklamy, a to z důvodu odlišného přístupu ke kreativitě a obsahu vysílaných sdělení směrem ke spotřebitelům.
Problematika reklamy ve farmaceutickém průmyslu
Kadlčíková, Iva
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku právní regulace reklamy. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti farmaceutického marketingu a práva. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé marketingové aktivity farmaceutických firem a reklamní kampaně. Poslední kapitola navrhuje obecná doporučení pro marketingové aktivity ve farmaceutickém průmyslu.
Možnosti marketingové orientace ve farmacii
Čapková, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Štěpánková, Věra (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve farmacii, který se v mnoha ohledech odlišuje od marketingu běžného spotřebního zboží. Práce se soustředí právě na tato specifika. Zaměřuje se na jednotlivé nástroje marketingového mixu a vysvětluje jejich specifické rysy v souvislosti s aplikací na oblast farmacie. Práce shrnuje teoretické poznatky, které se k tématu vztahují, a vysvětluje rozsáhlou legislativu, která veškeré aktivity farmaceutického marketingu výrazně reguluje, platnou v České republice. Cílem analytické části práce je pak na příkladu farmaceutické společnosti Belupo navrhnout řešení dvou reálně existujících marketingových problémů s využitím poznatků části teoretické. Práce analyzuje neúspěšné uvedení produktu Simbela a navrhuje vlastní strategii uvedení na trh pro léčivý přípravek Belohair.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.