Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Mediální obraz Petera Sagana v českých a slovenských médiích během Tour de France
Petrášová, Alžběta ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce Mediální obraz Petera Sagana v českých a slovenských médiích během Tour de France se zabývá referováním o slovenském cyklistovi Peteru Saganovi na internetových zpravodajských serverech Sme.sk a iDnes.cz. Peter Sagan je historicky jedním z nejúspěšnějších cyklistů a na Tour de France dosáhl na velká vítězství své kariéry. Teoretická část práce shrnuje vývoj sportovní žurnalistiky, nastiňuje fenomén fanouškovství, budování národní identity prostřednictvím sportu a představuje základní informace o Peteru Saganovi a Tour de France. Praktická část pomocí kvantitativní obsahové analýzy zkoumá Saganův mediální obraz během ročníků 2017, ze kterého byl po 4. etapě za kontroverzních okolností vyloučen, a 2019, při kterém jednu etapu vyhrál a získal rekordní sedmý zelený dres pro vítěze bodovací soutěže. Výzkum zkoumá cyklistův obraz ve vybraných médiích, zda se od sebe liší a jestli se pod vlivem událostí mění. Praktickou část doplňují rozhovory s novináři ze zkoumaných médií.
Vztah fanouška, celebrity a komunit fanoušků v prostředí e-sportů
Vlačiha, Tomáš ; Pospíšilová, Marie (vedoucí práce) ; Tesařová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje světu e-sportů, který se za posledních několik let stal významným tématem na poli sociologie. Cílem bakalářské práce je výzkum vztahů, které vznikají v rámci online komunit e-hráčů: vztah fanouška a e-celebrity a vztah fanouška v rámci online komunity. Výsledky se opírají o kvalitativní výzkum - polostrukturované rozhovory s fanoušky e-sportů. Na základě těchto rozhovorů je popsán vývoj vztahu fanouška, který byl rozdělen do třech fází. Tyto fáze byly děleny dle vývoje vztahů fanouška: 1) Vztah hráče s úzkou komunitou přátel, 2) Vztah hráče s e-celebritou, 3) Vztah fanouška s velkou komunitou hráčů. Tyto fáze podrobně popisují, jakým způsobem se z hráče her stává fanoušek e-sportů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.