Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení ředitelů základních a mateřských škol zřizovatelem
Louková, Marcela ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá otázkou hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Jejím cílem je prozkoumat a zhodnotit systémy hodnocení náhodně vybraných zřizovatelů a následně porovnat teorii řízení lidských zdrojů s praxí. Teoretická část vychází z poznatků v oblasti moderní personalistiky a seznamuje s problematikou školství jako specifického rezortu. Výzkum je proveden metodou obsahové analýzy náhodně vybraného vzorku dokumentů, které stanovují pravidla pro hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Z analýzy vyplývá, že vytvořit systém, který by obsáhl všechny aspekty práce ředitelů a zároveň vedl k neustálému zlepšování jejich pracovního výkonu, není pro zřizovatele vůbec snadné. Napomoci by tomu mohl manuál k hodnocení ředitelů základních a mateřských škol, který je výstupem této práce a zřizovatelům poskytuje základní informace a doporučení, včetně návrhu hodnotících kritérií.
Vývoj školství na Pelhřimovsku se zaměřením na malotřídní školu v Častrově
Kovářová, Hana ; Uhlířová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
1 ABSTRAKT Cílem diplomové práce bylo na základě použitých školních kronik zpracovat vývoj malotřídní školy v Častrově v okrese Pelhřimov a poukázat na přínos získaných poznatků pro práci ve škole. Teoretická část se věnuje studiu pamětních knih a v širším pohledu také celému regionu Pelhřimovsko. Praktická část popisuje projekt realizovaný se žáky této školy. Cílem bylo seznámit žáky prostřednictvím aktivizujících metod s historií školy v Častrově a zapůsobit na jejich vztah ke škole i k místu, kde žijí.
Vývoj školství na Pelhřimovsku se zaměřením na malotřídní školu v Častrově
Kovářová, Hana ; Uhlířová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
1 ABSTRAKT Cílem diplomové práce bylo na základě použitých školních kronik zpracovat vývoj malotřídní školy v Častrově v okrese Pelhřimov a poukázat na přínos získaných poznatků pro práci ve škole. Teoretická část se věnuje studiu pamětních knih a v širším pohledu také celému regionu Pelhřimovsko. Praktická část popisuje projekt realizovaný se žáky této školy. Cílem bylo seznámit žáky prostřednictvím aktivizujících metod s historií školy v Častrově a zapůsobit na jejich vztah ke škole i k místu, kde žijí.
Hodnocení ředitelů základních a mateřských škol zřizovatelem
Louková, Marcela ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá otázkou hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Jejím cílem je prozkoumat a zhodnotit systémy hodnocení náhodně vybraných zřizovatelů a následně porovnat teorii řízení lidských zdrojů s praxí. Teoretická část vychází z poznatků v oblasti moderní personalistiky a seznamuje s problematikou školství jako specifického rezortu. Výzkum je proveden metodou obsahové analýzy náhodně vybraného vzorku dokumentů, které stanovují pravidla pro hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Z analýzy vyplývá, že vytvořit systém, který by obsáhl všechny aspekty práce ředitelů a zároveň vedl k neustálému zlepšování jejich pracovního výkonu, není pro zřizovatele vůbec snadné. Napomoci by tomu mohl manuál k hodnocení ředitelů základních a mateřských škol, který je výstupem této práce a zřizovatelům poskytuje základní informace a doporučení, včetně návrhu hodnotících kritérií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.