Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Únikové hry ve výuce německého jazyka
Hůla, Filip ; Botlík Nuc, Tomáš (vedoucí práce) ; Nečasová, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zabývá fenoménem únikových her a jejich využitím ve výuce. Nejprve byl vytvořen teoretický základ, ve kterém byly detailně rozpracovány jednotlivé složky únikových her. Pochopení všech součástí, jejich funkcí a celého konceptu napomohlo vysvětlit využitelnost únikových her ve výuce, konkrétně nastínit možnosti a limity únikové hry. Ty jsou popsány jak z hlediska technického, tak z hlediska didaktického. únikové hry byly zasazeny do pedagogické teorie, kde nalezly oporu jak v kurikulárních dokumentech, tak v dalších pedagogických principech a teoriích. Charakterizována byla v tomto ohledu role učitele i žáků. Využití únikových her ve výuce bylo konkretizováno z hlediska cizojazyčné výuky, přičemž bylo objasněno, jaké možnosti nabízí únikové hry ve výuce německého jazyka. V rámci praktické části práce byla vytvořena originální úniková hra pro výuku německého jazyka Poklad ve Vídni. Jak indikuje název, úniková hra je zasazena do Vídně, žáci tedy pracují s reáliemi, cizím jazykem a současně rozvíjejí klíčové kompetence. Vzniklá úniková hra byla vytvořena na základě teoretické části, zohlednila všechny důležité složky únikových her, které byly adaptovány pro potřeby výuky. Byly tak zachovány herní prvky, zároveň byly stanovené konkrétní didaktické cíle. Úniková hra byla poté testována...
Využití platformy Arduino pro realizaci úkolů v Escape Games
MACHO, Lukáš
Tématem této bakalářské práce bylo zaměření na návrh a realizaci elektronických zařízení s využitím platformy Arduino, které lze využít pro realizaci herních úkolů v Escape Games. Byli zvoleny modelové úkoly použitelných v Escape Games. Tyto modelové úkoly byly navrženy, realizovány a oživeny.
An analysis of the marketing strategy of the corporation TheRoom on the market of escape games
Valková, Pavla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti TheRoom. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategií společnosti podnikající na trhu únikových her. Taktéž zjistit jaké možnosti mají společnosti v danem zábavním odvětví oslovit nových zákazníku a následně vytvoření návrhu a doporučení na podporu marketingu a zvýšení povědomí o jich existenci mezi zahraničníma turisty. V teoretické časti práce je všeobecné vymezený marketing jeho podstata a další specifika klasického a internetového marketingu. Praktická část obsahuje vymezení podnikatelského prostředí společnosti včetně analýzy trhu a konkurence. V práci je přestavená analýza marketingové komunikace, SWOT analýza a taktéž analýza databázi klientu společnosti TheRoom. Přínosem práce je především komplexní pohled na společnost a jej marketingovou komunikaci, jako aj na celý trh únikových her, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav a budoucí vývoj této společnosti a odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.