|
Návrh motivačního systému společnosti
Papoušková, Andrea ; Nerada, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh motivačního systému obchodního oddělení společnosti, která poskytuje komplexní služby v oblasti marketingu. Součástí práce je analýza stávajícího motivačního systému společnosti, při které byly použity metody hloubkový rozhovor a strukturovaný dotazník. Na základě výsledků z provedeného marketingového výzkumu byla navržena řešení pro zlepšení spokojenosti a motivace konzultantů.
|
|
Návrh změn v systému hodnocení a odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Skládalová, Petra ; Šafránek, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem hodnocení a odměňování pracovníků ve společnosti KULIČKOVÉ ŠROUBY KUŘIM, a. s.. Teoretická část je věnována teoretickým poznatkům, a to především motivaci, metodám hodnocení pracovníků, dále formám odměňování a zaměstnaneckým výhodám. V části praktické je analyzován současný stav ve společnosti. Výzkum je zpracován na základě dotazníkového šetření. Závěrečná část zahrnuje doporučení a vlastní návrhy na zlepšení současného systému hodnocení a odměňování ve společnosti.
|
|
Návrh změn v systému hodnocení a odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Skládalová, Petra ; Šafránek, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem hodnocení a odměňování pracovníků ve společnosti KULIČKOVÉ ŠROUBY KUŘIM, a. s.. Teoretická část je věnována teoretickým poznatkům, a to především motivaci, metodám hodnocení pracovníků, dále formám odměňování a zaměstnaneckým výhodám. V části praktické je analyzován současný stav ve společnosti. Výzkum je zpracován na základě dotazníkového šetření. Závěrečná část zahrnuje doporučení a vlastní návrhy na zlepšení současného systému hodnocení a odměňování ve společnosti.
|
| |
| |
|
Návrh motivačního systému společnosti
Papoušková, Andrea ; Nerada, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh motivačního systému obchodního oddělení společnosti, která poskytuje komplexní služby v oblasti marketingu. Součástí práce je analýza stávajícího motivačního systému společnosti, při které byly použity metody hloubkový rozhovor a strukturovaný dotazník. Na základě výsledků z provedeného marketingového výzkumu byla navržena řešení pro zlepšení spokojenosti a motivace konzultantů.
|