Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk
Martynova, Elizaveta
Martynova, E. Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie s využitím informačních technologií, jejímž cílem je zlepšení propagace města Chanty-Mansijsk z pohledu cestovního ruchu. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se skládá z vymezení základních pojmů z cestovního ruchu a elektronického marketingu. Praktická část je určená pro analýzu součas-ného stavu propagace vybrané turistické destinace. Pro zjištění informace potřebné pro tuto část práce bude sloužit PESTE analýza, SWOT analýza, dotazníkové šetření a kvalitativní výzkum. Výsledky, zjištěné z provedené analýzy pak budou využité k definovaní jednotlivých kroků pro zlepšení propagace a zvýšení povědomí o dané turistické destinaci. Tyto kroky se budou týkat především úpravy oficiálních stránek a zlepšení propagace oblasti prostřednictvím sociálních sítí.
Návrh na zlepšení webové prezentace a elektronického marketingu sportovního areálu TJ SPORT Němčičky
Ševčík, Marek
Ševčík, M. Návrh na zlepšení webové prezentace a elektronického marketingu TJ SPORT Němčičky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato práce se zabývá návrhem, který povede ke zlepšení webové prezentace a elektronického marketingu areálu v Němčičkách. Cílem je navrhnout novou struk-turu i vzhled webové prezentace a vybrané prvky elektronického marketingu, což bude mít za následek zlepšení konkurenceschopnosti a zvětšení tržeb.
Návrh portálu pro zlepšení informovanosti zákazníků firmy
Bednářová, Iveta ; Holásek, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice bezdrátových sítí, problémech s rozsahem znalostí zákazníků v této oblasti, tvorbě internetových stránek a elektronickém obchodě. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s prosperitou firmy, jejím lepším postavením na trhu a rozšířením znalostí zákazníka. Výstupem práce je funkční návrh informačního portálu.
Návrh dílčí části informačního systému
Procházka, Václav ; Kolesa, Jaroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh dílčí části informačního systému podniku. Obsahuje analýzu současného stavu informačního systému a elektronického obchodu, který je s ním propojen. Výsledkem této práce je návrh řešení pro zlepšení funkčnosti a rentability elektronického obchodu, využitím webových propagačních služeb e-marketingu a SEO optimalizace, ale i jiných nástrojů.
Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s.
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na marketing, internet a zejména na spojení marketingu a internetu, tzv. elektronický marketing. V teoretické části je popsán marketing, formy elektronického marketingu a nejrozsáhlejší forma elektronického marketingu, což je webová prezentace. Praktická část je v prvé řadě věnována charakteristice společnosti S.S.K., a.s., dále analýze webové prezentace společnosti a návrhu nového webu společnosti.
Optimalizace elektronického marketingu
Přidal, Martin ; Petr, Přidal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování návrhu na model optimalizace elektronického marketingu pro firmu Multisys Přerov. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V první se bude jednat o zpracování teoretické problematiky elektronického marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace a návrh optimalizace elektronického marketingu.
Model e-marketingu firmy
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na elektronický marketing. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržen model elektronického marketingu, který povede ke zlepšení image společnosti, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zvýšení povědomí o společnosti u zákazníků.
Elektronické formy marketingu
Učeň, Michal ; Fojta, Michal (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je definování a podrobný popis stávajících forem elektronického marketingu a analýza jejich účinnosti v souvislosti se záměry propagace. Bakalářská práce je zpracována bez stěžejní účasti konkrétního podniku, některé řešené problémy však byly konzultovány s podniky se specializací na tento obor, zejména pak se společností Actum s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska týkající se elektronického marketingu, segmentace uživatelů a analýzy účinnosti internetové reklamy. Ve druhé, praktické části, je uvedeno vlastní členění elektronického marketingu, analýza účinnosti jednotlivých forem v souvislosti s různými záměry propagace a predikce vývoje v blízké budoucnosti.
Návrh a implementace elektronického obchodu
Kočár, Radek ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci elektronického obchodu. Je v ní zdokumentován proces tvorby partnerského elektronického obchodu a zhodnocena použitá řešení. Výsledkem práce je funkční elektronický obchod splňující požadavky stanovené společností Business Factory, s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.