Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spolupráce Vlastivědného muzea v Nymburku se školami v regionu
Líbalová, Jana ; Dvořáková, Markéta (vedoucí práce) ; Županič, Jan (oponent)
Spolupráce Vlastivědného muzea v Nymburku se školami v regionu Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce pojednává o vývoji spolupráce muzea a školy v oblasti vzdělávání dětí a mladiství v České republice od 2. poloviny 20. století do současnosti. Následující kapitola se vztahuje k Vlastivědnému muzeu v Nymburku, pro něhož jsou vytvořeny vzdělávací programy v praktické části diplomové práce. Kapitola představuje historii Vlastivědného muzea v Nymburku, včetně seznámení s aktuální činností muzea, jeho stálými expozicemi a s nabídkou edukační činnosti pro školy a další zájemce z řad návštěvníků. První část práce uzavírají současné teorie vzdělání a další muzejní aktivity, které ovlivnily koncepci vytvořených programů v druhé části diplomové práce. Praktická část představuje dva vzdělávací programy vytvořené pro Vlastivědné muzeum v Nymburku, včetně zohlednění požadavků a cílů všech tří subjektů, pro které jsou programy tvořeny - školy, muzea a účastníků programů. Z důvodu komplexnosti práce a požadavku odborných znalostí obsahové stránky programů seznamuje druhá část diplomové práce také s historií města Nymburka včetně jeho nejvýznamnějších památek vztahujících se k tématu vzdělávacích programů.
Český kubismus a jeho edukační možnosti v galerijním a školním prostředí
Dušková, Šárka ; Fulková, Marie (vedoucí práce) ; Špirk, Ivan (oponent)
Obsahem práce jsou edukační možnosti českého kubismu v muzejním a školním prostředí. Český kubismus je fenomén, který se nevyskytuje nikde jinde na světě. Cílem práce je zprostředkovat tuto kulturní památku a základní principy žákům základních škol, studentům gymnázií a škol středních i veřejnosti. Jako prostředek pro představení tohoto unikátu je vypracován edukační program, jehož součástí jsou zpracovaná teoretická východiska, výtvarné úkoly a pracovní sešit. Projekt je zaměřen na uvědomění si kvalit naší kulturní tradice a výtvarné originality. KLÍČOVÁ SLOVA český kubismus, architektura, užité umění, Dům U Černé Matky Boží, edukace, vzdělávací program
Spolupráce Vlastivědného muzea v Nymburku se školami v regionu
Líbalová, Jana ; Dvořáková, Markéta (vedoucí práce) ; Županič, Jan (oponent)
Spolupráce Vlastivědného muzea v Nymburku se školami v regionu Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce pojednává o vývoji spolupráce muzea a školy v oblasti vzdělávání dětí a mladiství v České republice od 2. poloviny 20. století do současnosti. Následující kapitola se vztahuje k Vlastivědnému muzeu v Nymburku, pro něhož jsou vytvořeny vzdělávací programy v praktické části diplomové práce. Kapitola představuje historii Vlastivědného muzea v Nymburku, včetně seznámení s aktuální činností muzea, jeho stálými expozicemi a s nabídkou edukační činnosti pro školy a další zájemce z řad návštěvníků. První část práce uzavírají současné teorie vzdělání a další muzejní aktivity, které ovlivnily koncepci vytvořených programů v druhé části diplomové práce. Praktická část představuje dva vzdělávací programy vytvořené pro Vlastivědné muzeum v Nymburku, včetně zohlednění požadavků a cílů všech tří subjektů, pro které jsou programy tvořeny - školy, muzea a účastníků programů. Z důvodu komplexnosti práce a požadavku odborných znalostí obsahové stránky programů seznamuje druhá část diplomové práce také s historií města Nymburka včetně jeho nejvýznamnějších památek vztahujících se k tématu vzdělávacích programů.
Historie a současnost málotřídních škol
GOBY, Pavel
Práce se zabývá historickým vývojem málotřídních (venkovských) škol na území České republiky od doby vrcholného středověku do současnosti. Výzkum je zúžen hlavně na venkovské a málotřídní školy na okrese Benešov, ale též na praktické poznatky z jiných míst v České republice a v zahraničí. První část práce je věnována historii venkovských škol od 14. století do současnosti. Důraz je zde kladen na hlavní předěly a reformy v této oblasti. Druhá část je zaměřena na současnou koncepci kurikulární reformy a její vliv na málotřídní školy. Třetí část práce je zaměřena do oblasti marketingu škol a na spolupráci škol. Závěrečné shrnutí přináší koncepci rozvoje málotřídních škol. Tato koncepce vychází z poznatků a závěrů ze všech tří zkoumaných oblastí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.