Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstruktivizmus ve výuce názvosloví organické chemie
Musilová, Lucie ; Rusek, Martin (vedoucí práce) ; Kotoučová, Hana (oponent)
Názvosloví organických sloučenin je jedním ze základních stavebních kamenů výuky chemie. Poslední změnou prošlo v roce 1993. Z analýzy dostupných středoškolských učebnic chemie vyplynulo, že se názvosloví věnují velice stručně. K výuce používají instruktivní, na dedukci založený přístup výuky, který je v kontrastu se soudobými přístupy k výuce. To je opodstatněním pro tvorbu alternativního postupu a ověření jeho použitelnosti ve výuce. V této práci jsou představeny dva pracovní listy, které se věnují úvodu do názvosloví organických sloučenin. Vytvořená metodika byla dána k posouzení učitelům na gymnáziích. Podle jejich reakcí byl tento materiál žáky pozitivně přijat. Kladně jej hodnotili i sami učitelé. Poznámky získané pilotáží byly do materiálu zapracovány a může tak být vyzkoušen na větším, reprezentativním vzorku.
Využití mobilních aplikací ve výuce chemie
Hrubá, Běla Marie ; Teplá, Milada (vedoucí práce) ; Šmejkal, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá výukou chemie pomocí mobilních telefonů na základních a středních školách. Teoretická část obsahuje rešerši článků a závěrečných prací zabývajících se tímto tématem. Dále ukazuje, zda a jak se mobilními telefony ve výuce zabývají rámcové vzdělávací programy a školní řády vybraných škol. V praktické části je provedena rešerše dostupných výukových aplikací s chemickým zaměřením a analýza některých z nich podle předem stanovených kritérií. Všechny zkoumané aplikace jsou rozděleny dle témat a seřazeny do tabulky shrnující jejich hlavní obsahovou náplň. Na závěr je také popsána realizace jedné vyučovací hodiny se zapojením mobilních telefonů včetně připravených didaktických materiálů a její zhodnocení.
Konstruktivizmus ve výuce názvosloví organické chemie
Musilová, Lucie ; Rusek, Martin (vedoucí práce) ; Kotoučová, Hana (oponent)
Názvosloví organických sloučenin je jedním ze základních stavebních kamenů výuky chemie. Poslední změnou prošlo v roce 1993. Z analýzy dostupných středoškolských učebnic chemie vyplynulo, že se názvosloví věnují velice stručně. K výuce používají instruktivní, na dedukci založený přístup výuky, který je v kontrastu se soudobými přístupy k výuce. To je opodstatněním pro tvorbu alternativního postupu a ověření jeho použitelnosti ve výuce. V této práci jsou představeny dva pracovní listy, které se věnují úvodu do názvosloví organických sloučenin. Vytvořená metodika byla dána k posouzení učitelům na gymnáziích. Podle jejich reakcí byl tento materiál žáky pozitivně přijat. Kladně jej hodnotili i sami učitelé. Poznámky získané pilotáží byly do materiálu zapracovány a může tak být vyzkoušen na větším, reprezentativním vzorku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.