Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Top Down hra s prvky RPG
Heřmann, Pavel ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit 2D hru s prvky RPG za využití herního enginu Unity. Pro naplnění RPG prvků je lze používat sbíraná vylepšení, která upravují chování postavy. Pro obohacení herního zážitku je využito několika metod procedurálního generování k tvorbě herních úrovní. Práce popisuje návrh a implementaci vysvětluje všechny tři metody procedurálního generování a to: celulární automaty, L-systém generující půdorysy budovy a gramatika generující grafovou strukturu. Dále je k tvorbě map využito několika algoritmů: Bresenhamův algoritmus, BFS, Kruskalův algoritmus pro tvorbu cest mezi místnostmi, dilatace a algoritmus náhodné procházky pro tvorbu místností mapy. Taktéž jsou zde rozebrány ostatní systémy, které se starají o správné fungování hry, jako je například: ukládací systém používající formát JSON, bojový systém využívající kolizní prvky Unity, návrh a implementace bosse, pohyb postav a systém vylepšování schopností hráčovy postavy. Výsledkem práce je plně funkční hra, ve které hráč může navštěvovat tři různé druhy map, sbírat a následně používat různá vylepšení, bojovat s nepřáteli a uložit svůj postup.
Detekce obličeje v obraze
Pospíšil, Lukáš ; Harabiš, Vratislav (oponent) ; Mézl, Martin (vedoucí práce)
Hlavní náplní této práce je seznámit čtenáře s vybranými metodami, které se používají pro detekci obličeje v obraze. Podrobněji se tato práce věnuje detekci obličeje na základě barvy kůže. Detekce je prováděna ve třech barevných prostorech (RGB, YCbCr a HSV). Součástí práce jsou dva programy pro detekci obličeje v obraze a videu.
Parallelization and Optimization of Image Processing Applications
Šiška, Jakub ; Seeman, Michal (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
This Bachelor's Thesis was performed during a study stay at the École Supérieure d'Ingénieurs en Électronique et Électrotechnique Paris, France. It proposes solution for speeding up image processing algorithm and its adoption for use with real-time video stream from the infra red camera. The first part discusses characteristics and basic principles of the IR technology, followed by specifications of used camera. Ongoing text also proposes solution of problems concerning network communication with the camera. In addition, it describes camera's output stream format characteristics and solution for output visualisation. Substantial part of this work covers issues concerning parallelization and optimization of video stream and image file data processing. Problem of the parallelisation for this case is explained together with implemented parallelization method. Entire theoretical part is supported with the real results, benchmarks, which are presented in the last chapter.
Detekce pohybu v obraze z kamery
Polanský, Petr ; Sochor, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je zhodnotit účinnost detekce pohybu pomocí Gaussova rozdělení pravděpodobnosti. Algoritmus při detekci pohybu vytvoří krátké video zachycující pohyb a vhodně jej vizualizuje. Vizualizace je provedena grafem intenzity bílých pixelů mapující pohyb. Systém je vhodný hlavně pro méně rušné oblasti, kde pohyb je významnou změnou prostředí. Výsledky této práce ukazují, jaký vliv na detekci mají okolní podmínky a poloha kamery.
Morfologické operace ve zpracování obrazu
Kolouchová, Michaela ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Matematická morfologie vychází z teorie množin a využívá vlastností tzv. bodových množin. Jednu bodovou množinou představuje samotný obraz a druhou (obvykle menší) tzv. strukturní element. Morfologické transformace jsou transformace "z obrazu do obrazu" založené výhradně na několika základních množinových operátorech. Relace uspořádání mezi obrazy a obrazové transformace hrají v matematické morfologii klíčovou roli. Základní morfologické operace jsou dilatace, eroze a tref či miň. Dalšími operacemi popsanými v následující práci jsou otevření a uzavření. Původně se používaly morfologické operátory pouze pro binární obrazy, postupně však byly zobecněny i pro šedotónové a barevné obrazy. Tato práce popisuje základy morfologie ve zpracování obrazu a některá její praktická použití pro filtrování a segmentaci obrazu.
Detekce pohybu v obraze z kamery
Polanský, Petr ; Sochor, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je zhodnotit účinnost detekce pohybu pomocí Gaussova rozdělení pravděpodobnosti. Algoritmus při detekci pohybu vytvoří krátké video zachycující pohyb a vhodně jej vizualizuje. Vizualizace je provedena grafem intenzity bílých pixelů mapující pohyb. Systém je vhodný hlavně pro méně rušné oblasti, kde pohyb je významnou změnou prostředí. Výsledky této práce ukazují, jaký vliv na detekci mají okolní podmínky a poloha kamery.
Detekce obličeje v obraze
Pospíšil, Lukáš ; Harabiš, Vratislav (oponent) ; Mézl, Martin (vedoucí práce)
Hlavní náplní této práce je seznámit čtenáře s vybranými metodami, které se používají pro detekci obličeje v obraze. Podrobněji se tato práce věnuje detekci obličeje na základě barvy kůže. Detekce je prováděna ve třech barevných prostorech (RGB, YCbCr a HSV). Součástí práce jsou dva programy pro detekci obličeje v obraze a videu.
Parallelization and Optimization of Image Processing Applications
Šiška, Jakub ; Seeman, Michal (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
This Bachelor's Thesis was performed during a study stay at the École Supérieure d'Ingénieurs en Électronique et Électrotechnique Paris, France. It proposes solution for speeding up image processing algorithm and its adoption for use with real-time video stream from the infra red camera. The first part discusses characteristics and basic principles of the IR technology, followed by specifications of used camera. Ongoing text also proposes solution of problems concerning network communication with the camera. In addition, it describes camera's output stream format characteristics and solution for output visualisation. Substantial part of this work covers issues concerning parallelization and optimization of video stream and image file data processing. Problem of the parallelisation for this case is explained together with implemented parallelization method. Entire theoretical part is supported with the real results, benchmarks, which are presented in the last chapter.
Morfologické operace ve zpracování obrazu
Kolouchová, Michaela ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Matematická morfologie vychází z teorie množin a využívá vlastností tzv. bodových množin. Jednu bodovou množinou představuje samotný obraz a druhou (obvykle menší) tzv. strukturní element. Morfologické transformace jsou transformace "z obrazu do obrazu" založené výhradně na několika základních množinových operátorech. Relace uspořádání mezi obrazy a obrazové transformace hrají v matematické morfologii klíčovou roli. Základní morfologické operace jsou dilatace, eroze a tref či miň. Dalšími operacemi popsanými v následující práci jsou otevření a uzavření. Původně se používaly morfologické operátory pouze pro binární obrazy, postupně však byly zobecněny i pro šedotónové a barevné obrazy. Tato práce popisuje základy morfologie ve zpracování obrazu a některá její praktická použití pro filtrování a segmentaci obrazu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.