Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tři vývojové etapy e-governmentu
Simandl, Jan ; Vlasák, Rudolf (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou eGovernmentu na úrovni USA, EU a ČR v rámci tří vymezených vývojových etap. Cílem práce je identifikace rozdílných trendů a přístupů v procesu elektronizace správních agend. Analyzuje relevantní legislativní dokumenty a klíčové iniciativy, jenž k vývoji eGovernmentu přispěly na lokální úrovni zkoumaných regionů. Poslední kapitola práce pak obsahuje také stručný nástin budoucnosti eGovernmentu.
Majetková trestná činnost se zaměřením na krádež
Staňková, Monika ; Moravec, Tomáš (vedoucí práce) ; Žák, Květoslav (oponent)
Jak již plyne ze samého názvu, práce je zaměřena na problematiku majetkové trestné činnosti a to zejména na trestný čin krádeže. Nejprve je popsána podstata majetkových trestných činů, tedy hlavy V. trestního zákona, jsou definovány jejich obecné znaky a možné dělení, dále je vymezeno, ve kterých dalších hlavách trestního zákona (popřípadě dalších právních předpisů) je možno nalézt souvislost s majetkovou trestnou činností. Cílem práce je však zejména podrobná analýza trestného činu krádeže dle § 205 trestního zákona. Pozornost je věnována pojmu krádeže, typovým znakům krádeže a jednotlivým vývojovým stádiím tohoto majetkového trestného činu. Následuje komparace trestného činu krádeže s přestupkem krádeže. Poslední kapitola se věnuje klíčovým rozdílům mezi trestným činem krádeže a trestným činem loupeže. Celá práce je podložena související judikaturou.
Výuka cizích jazyků prostřednictvím dramatické výchovy
JIROVSKÁ, Lenka
Autorka v této práci nastiňuje možnost využití metod a technik dramatické výchovy při výuce cizího jazyka pro žáky prvního stupně základní školy, tedy ve věku 6 ? 11 let. Zabývá se tématy, jako je edukace a edukační procesy. Dále se zde hovoří o základních metodách a technikách dramatické výchovy, osobnosti pedagoga a žáka.
Formy a způsoby psychologické pomoci
TRNKOVÁ, Vendula
Cílem bakalářské práce s názvem ?Formy a způsoby psychologické pomoci? je v teoretické části vymezit psychologickou pomoc jako možný nástroj poznání, ale i jako nalezení cesty sám k sobě. Klíčovými tématy jsou vývojová stadia a s nimi související krize, krize duševní i psychologická pomoc, psychoterapie, pomáhající profese. Praktická část zkoumá zájem o psychologickou pomoc, konkrétní důvody i kritéria, která jsou určující pro volbu tohoto druhu pomoci. Dále zjišťuje konkrétní formy, spokojenost, úroveň a informovanost.
Vztah mezi členy pedagogického týmu jako determinanta volnočasových edukačních procesů
PYTLÍKOVÁ, Anna
Práce pojednává o vztazích mezi členy pedagogického týmu, kteří svým působením ovlivňují celý edukační proces. První kapitola se zaměřuje na tým z hlediska jeho charakteristiky, vývoje a stanovených cílů. Dále se věnuje spolupráci, vztahům a důvěře mezi členy pedagogického týmu. Druhá kapitola se zabývá pojmy skupinová dynamika, malá sociální skupina a především vývojovými fázemi skupiny. Třetí kapitola se soustřeďuje na vzájemnou interakci mezi malou sociální skupinou a vztahy mezi členy pedagogického týmu. Uvádí rizikové faktory, které negativně ovlivňují práci pedagogů a tím celý edukační proces. Tato kapitola zároveň objasňuje negativa vývojových fází týmu a jejich působení na skupinovou dynamiku malé skupiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.