Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Evolutionary Algorithm-based Procedural Level Generator for a Rogue-like Game
Vegricht, Jan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Zelinka, Mikuláš (oponent)
Název práce: Procedurální generátor úrovní pro rogue-like hru založený na evolučních algoritmech Autor: Jan Vegricht Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí práce: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Rogue-like hry jsou v herním průmyslu žánrem s dlouho tradicí. Jedním významným faktorem běžně sdružovaným s rouge-like hrami je procedurální generování úrovní. Cílem této práce je navrhnout a implementovat generátor úrovní pro jednu konkrétní rouge-like hru pomocí evolučních algoritmů jakožto hlavním generačním prostředkem. Metody a výsledky jsou poté porovnány s neevolučními alternativními algoritmy, které se snaží generovat podobná řešení. Výsledky se zdají poukazovat na to, že ačkoli se evoluční algoritmy dají použít pro generování map, praktické užití je z větší části omezené. Klíčová slova: evoluční algoritmy, procedurální generování, optimalizace s omezením, rogue-like
Heat exposure optimization applied to moulding process in the automotive industry
Královcová, J. ; Lukšan, Ladislav ; Mlýnek, J.
This contribution contains a description and comparison of two methods applied to exposure optimization applied to moulding process in the automotive industry.
Učení vícevrstvých perceptronů s po částech lineárními aktivačními funkcemi
Kozub, P. ; Holeňa, Martin
Článek diskutuje dva přístupy k učení vícevrstvých perceptronů s po částech lineárními aktivačními funkcemi. První byl navržen specificky pro sítě tohoto typu. Druhý je založen na částech lineární aproximaci sítě s hladkými aktivačními funkcemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.