Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace mezi učitelem a asistentem v MŠ a ZŠ
Tichá, Denisa ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Uhlířová, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat podmínky komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga v mateřské škole a na 1. stupni základní školy. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V první kapitole teoretické části vymezuji důležité pojmy související s inkluzivním vzděláváním. Druhá kapitola popisuje pozici asistenta pedagoga a jeho náplň práce. V poslední kapitole se věnuji pedagogické komunikaci a spolupráci učitele a asistenta pedagoga. Cílem praktické části je analyzovat podmínky komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga v současné MŠ a ZŠ. Zkoumám spolupráci a komunikaci asistenta pedagoga a učitele za použití metod hloubkového rozhovoru s asistenty pedagoga a učiteli a pozorování jejich interakce ve třídě MŠ a ZŠ. Klíčová slova: Inkluzivní vzdělávání, asistent pedagoga, spolupráce učitele a asistenta pedagoga, komunikace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.