Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Působení značky JUPÍK na její cílovou skupinu
Klímová, Denisa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Fiala, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje značce dětských nápojů JUPÍK a jejímu působení na cílovou skupinu. První kapitola představuje základní marketingové pojmy, definuje značku a její budování. Druhá kapitola shrnuje problematiku marketingové segmentace trhu se zaměřením na dětského spotřebitele a popisuje principy marketingového výzkumu. Ve třetí kapitole je představena značka JUPÍK a její marketingová strategie, čtvrtá a pátá kapitola se zabývá vlastním marketingovým výzkumem a jeho výsledky. Cílem tohoto výzkumu bylo analyzovat postoj dětských spotřebitelů ke značce a na základě těchto zjištění navrhnout změny do budoucna.
Působení značky na její cílovou skupinu
Varhaníková, Andrea ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce "Působení značky na její cílovou skupinu" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jehož proces je zde popsán. Dále je zde popsána segmentace trhu se zaměřením na dětský tržní segment. V práci je představena firma Pribina a její produkty. Praktická část vychází z výsledků terénního výzkumu, který se konal v základní škole. Jeho cílem je analyzovat názory dětí na produkty značky Pribináček.
Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti.
Širůčková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce "Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem obecně, je zde shrnut proces marketingového výzkumu a jeho vyhodnocení pomocí statistických analýz. Dále se práce zabývá marketingovou segmentací trhu a to především charakteristikami dětského tržního segmentu. Je zde představena firma Kubík a její produkty. Praktická část se opírá o výsledky terénního výzkumu v mateřské a základní škole, jehož cílem je analyzovat názory dětí na výrobky značky Kubík.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.