Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj zdravotného cestovného ruchu v Juhomoravskom kraji
Rolinec, Marek
Bakalářská práce se zabývá rozvojem zdravotního cestovního ruchu v Jižní Moravě. Součástí práce je vyhodnocení destinace Jihomoravského kraje z pohledu zdravotního turismu, konkrétně medicínského turismu. Následně jsou v práci poskytnuty připomínky a doporučení směřující k Centrále cestovního ruchu Jižní Morava. Cílem práce je navrhnout strategii pro vybudování značky zdravotního turismu a vyhodnotit jaké jsou potenciálně zdrojové země. K dosažení cíle budou využita primární i sekundární data, primární data ve formě strukturovaného rozhovoru s předními zástupci klinik a sekundární data ve formě veřejně dostupných a důvěryhodných dat.
Diverzifikácia komodity na trhu s palivami
Šumichrastová, Katarína
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s palivy na Slovensku. Cílem je identifikovat faktory ovlivňující jejich nákupní rozhodování a na základě získaných poznatků poskytnout společnostem návrh vhodné marketingové strategie a formulovat obecná doporučení. K naplnění cíle je využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 408) a kvalitativní metoda hloubkových rozhovorů (n = 5). Následně jsou proměnné vstupující do faktorové analýzy zjednodušené do skupin faktorů, které mají vliv na chování spotřebitele.
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Bůšek, Jakub
Diplomová práce se zabývá budováním značky s positioningem jako luxusní znač- ka. Zaměřuje se na identifikaci luxusních produktů, identifikaci faktorů, které tako- vé vnímání ovlivňují a poznání motivů vedoucích k nákupu těchto produktů. Pro poznání chování spotřebitelů na trhu luxusních produktů byl realizován kvantita- tivní a kvalitativní výzkumu. Hloubkových rozhovorů se zúčastnilo 29 českých re- spondentů, kteří nakupují produkty, které vnímají jako luxusní. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 304 českých respondentů. Na základě výsledků analýz byly navrženy doporučení pro budování značky s positioningem jako luxusní značka. Tyto doporučení byly aplikovány na případové studii značky, který vyrábí kožené doplňky.
Influencer marketing pri budovaní značky z oblasti športovej výživy
Gašpárková, Andrea
Diplomová práce se zabývá významem influencer marketingu při budování značky a propagaci výrobků z oblasti sportovní výživy na českém trhu. Díky sekundárnímu a primárnímu výzkumu, uskutečněnému formou dotazníkového průzkumu a hloubkových rozhovorů, byly identifikovány faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů na tomto trhu. Postoje spotřebitelů k důvěryhodnosti influencerů, sponzorovaných příspěvků či samotných značek byly také předmětem zkoumání. Získané poznatky představovaly podklad pro zpracování návrhů a doporučení týkajících se implementace influencer marketingu při online propagaci produktů a značek z dané oblasti.
Adaptívne stratégie propagácie regionálnych potravín na slovenskom trhu
Krajčová, Monika
Tato diplomová práce se zaobírá adaptivními strategiemi propagace regionálních potravin na slovenském trhu. Analyzuje současný stav na trhu regionálních potravin a postoje spotřebitelů k regionálním potravinám. Na základě analýzy primárních dat získaných dotazníkovým výzkumem, hloubkovými rozhovory a pozorováním na prodejnách, identifikuje podněty, které vedou spotřebitele k nákupu regionálních potravin a faktory, které tento proces ovlivňují. Navrhuje vhodnou segmentaci spotřebitelů na tomto dílčím trhu, popisuje preference segmentů a porovnává rozdíly mezi nimi. Podává návrhy konkrétních adaptivních strategii propagace pro výrobce a prodejce regionálních potravin.
Strategie budování značky podniku
Botek, Aleš ; Mareček, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.