Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza ochrany spotřebitele při poskytování bankovních služeb v České republice
Haasová, Eva ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem a posouzením problematiky ochrany bankovního klienta. Nejprve je opodstatněna nutnost prosté existence institutu ochrany spotřebitele, definovány základní pojmy a popsána struktura současného stavu systému ochrany spotřebitele. Následuje popsání klíčových prvků systému ochrany spotřebitele, a to počínaje regulatorními požadavky na banku, její informační povinností vůči klientovi, přes ochranu osobních údajů a bankovní tajemství až po systém pojištění vkladů, jakožto podstatný prvek bankovní ochrany. Dále je posouzena ochrana spotřebitele při provádění platebního styku a při poskytování spotřebitelského úvěru. V samotném závěru je divergována ochrana spotřebitele na dvě kategorie, a to ochranu aktivní a pasivní.
Možnosti zlepšování kvality služeb v bankovním sektoru.
Skrčená, Lucie ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Mrkvička, Aleš (oponent)
Bakalářská práce pojednává o kvalitě služeb v bankovním sektoru. Cílem práce je zjistit zda konkrétní bankovní instituce splňuje požadavky zákazníků. Na základě provedené analýzy v podobě dotazníku se identifikují nedostatky a následně stanoví cesty ke zlepšení bankovních služeb v konkrétní instituci.
Mobilní bankovnictví v ČR a ve světě a jeho vývoj
Hawlová, Kateřina ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá bankovní službou, mobilní bankovnictví. V první části práce jsou popsány principy, na kterých služba funguje a způsob zabezpečení jednotlivých technologií, využívaných pro komunikaci banky se zákazníkem. Následuje zmínka o historickém vývoji mobilního bankovnictví. Ve druhé části je popsán současný stav služby. Pro zjištění současného stavu byly vybrány banky z České republiky a zahraničí, které jsou součástí velkých finančních skupin. Práce obsahuje komplexní přehled podporovaných operací v mobilním bankovnictví s následným vyhodnocením kvality poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.