Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
HANZALOVÁ, Dana
Hlavním cílem mé bakalářské práce na téma ?Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků? je zjistit míru informovanosti spotřebitelů všech věkových kategorií v České republice a analyzovat nákupní chování v této oblasti nabídky. Vyšlo najevo, že většina dotázaných respondentů zatím nikdy neslyšela o Fair Trade a jeho výrobcích. Skupina respondentů, která má Fair Trade a jeho výrobky nejvíce v povědomí, je mladší věková generace. Většina z nich ví, co je podstatou Fair Trade. Samotná znalost podstaty Fair Trade však není zárukou pro to, aby spotřebitelé tyto výrobky kupovali. Dále tato práce informuje o tom, že nejčastějším důvodem spotřebitelů pro nákup Fair Trade výrobků je pomoc výrobcům ze třetích zemí a že spotřebitelé výrobky nejčastěji nakupují v maloobchodních řetězcích. V této práci se také dozvíte, jaké Fair Trade výrobky spotřebitelé nakupují nejčastěji, jak jsou s nimi spokojeni, kde se o Fair Trade dozvěděli, nebo zda neznají nějaké akce konané na podporu Fair Trade. V závěru práce se zabývám návrhy opatření, které by pomohly rozšířit myšlenku Fair Trade mezi co nejvíce občanů České republiky.
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
JANDOVÁ, Lucie
Tématem této práce je analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků v České republice. Zjišťuje míru informovanosti spotřebitelů o výrobcích Fair Trade a analyzuje nákupní chování v této oblasti nabídky, které je závislé na věku spotřebitelů. Mladší generace má takto označené produkty více v povědomí, ale nekupuje je v takové míře, jako ta starší. Dále se snaží poukázat také na to, že spotřebitelé nejsou dostatečně informováni o Fair Trade a o tom, co je jeho cílem. Proto výrobky nekupují v takové míře. Poskytuje současně i údaj o tom, že výrobky Fair Trade jsou nakupovány nejvíce kvůli pomoci druhým lidem. Řeší však i otázky typu: "Jaké výrobky se nejčastěji kupují?", "Kde jsou výrobky nejvíce kupovány?" či "Jsou s nimi spotřebitelé spokojeni?". Nakonec se zabývá návrhy na zlepšení současného stavu, který v České republice panuje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.